Filstorlek & förladdningsdatum kan ha läckt för Elden Ring & Horizon Forbidden West

Robot
Filstorlek & förladdningsdatum kan ha läckt för Elden Ring & Horizon Forbidden West
Medlem

Shit, vilken läcka. Huvuden kommer att rulla.

Medlem

Startar 56k modemet...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Betyder det att jag även behöver ta ledigt den 23:e?

Behöver hjälp här FZ, fattar ni väl?

Medlem

Fortfarande lite förvånad att ps4 versionen av Horizon är en hunka billigare digitalt än den till ps5. Går ju att uppgradera gratis direkt.

Edit: 110:- ska det t.o.m vara ^^.

Medlem

Vad är det som drar iväg så med spel dessa dagar. Horizon i alla fall. Har det mycket högre upplösning på texturer?

Medlem

Shit vad nära inpå Horizon: Forbidden West och Elden Stink™ ligger varandra i release. Hoppas inte SONY blir oroliga och skjuter fram releasen. Fast de kanske inte konkurrerar om samma gamers riktigt. Elden Ring är för hardcore gamers som spelar på Über-Hard svårighetsgrad. Där finns jag knappast med o bråkar.

Skrivet av Zidious G:

Vad är det som drar iväg så med spel dessa dagar. Horizon i alla fall. Har det mycket högre upplösning på texturer?

Jo, skulle tro att det är det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Som jämförelse kan nämnas:

Demon souls remake: 66 gb
Ratchet and Clank rift apart: 39 gb
Returnal : 56 gb

Medlem

Själv så gillar jag både Horizon och Soules spel så det blir mycket att spela.

1
Skriv svar