För alla som är ensamma på julafton & Nyår.

För alla som är ensamma på julafton & Nyår.

Hejsan,

Som rubriken lyder, För alla som är ensamma på julafton och nyår så tänkte jag om någon har lust att spela på PC, Blandade spel, Tror jag skulle uppskattas. Ju fler desto bättre, Så kommentera gärna nedan så kan vi planera in något & ha en god jul, 🙂

Redaktör

Bra initiativ, jag slänger upp inlägget på framsidan inom kort. God jul och happy gaming!


signatur
Skrivet av Tomas Helenius:

Bra initiativ, jag slänger upp inlägget på framsidan inom kort. God jul och happy gaming!

Tack snälla, & Detsamma ❤

Moderator | Testpilot

Bra initiativ! Jag kommer också vara ensam på jul, men det är något jag själv valt att vara denna gången. Behöver ni någon att spela med så hoppas jag ni hittar någon här.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kommer också att vara ensam, efter eget val. Träffa familj tidigt på dagen och dumpa av paketer, sen hem till lägenheten, råttorna och julamys.

Edit: så kommer kika in i denna tråd och eventuellt haka på något.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Fint initiativ. Hoppas folk som är ensamma ser det här.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Sounds interesting, hade varit trevligt att känna sig mindre alone för en gångs skull.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Kommer inte vara ensam i jul men hade varit kul att hitta folk att spela nya "ready or not" med. Har en kompis men är alltid upptagen så blir sällan med honom.

Behöver inte vara ready or not, är öppen för annat så länge det är ett roligt spel

Medlem

Härligt initiativ! Ytterligare en anledning till att man gillar FZ.

Medlem

Riktigt bra tråd!

It's not a lake, it's an ocean

Fint initiativ! God Jul på er alla!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

NuZ
Testpilot

Fantastiskt initiativ! God jul på er!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Goe jul på er alla & alla som är intresserade bara att skriva nedan 😊😁👍

Medlem

Kanon bra intiativ! God jul🎅🎄

Medlem

Mycket fint♥️


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Skribent

Ja, vad säger man? Riktigt fint. Jag hoppar återigen över julfirandet i år, men vet inte om jag får tid att spela idag. Om inte annat kan man ju titta in här i tråden för att snacka av sig lite.

Inaktiv

Julen inställd pga sjukdom, blir ensam denna jul. :/

Alla dom som är vakna/intresserade utav att spela, Vilka hänger på kurragömma i garry's mod till att börja med ? 🙂

Medlem

Kan se senare ikväll om jag har tid/möjlighet att hoppa med i något spel… som denhär dagen har börjat så blir det ännu en dag i helvetet..

Skrivet av uberpwnage2.0:

Bra initiativ! Jag kommer också vara ensam på jul, men det är något jag själv valt att vara denna gången. Behöver ni någon att spela med så hoppas jag ni hittar någon här.

Förstår & hoppas du får en fin jul ändå,

Skrivet av Freakon:

Kommer också att vara ensam, efter eget val. Träffa familj tidigt på dagen och dumpa av paketer, sen hem till lägenheten, råttorna och julamys.

Edit: så kommer kika in i denna tråd och eventuellt haka på något.

Hoppa på vettja 🙂

Skrivet av CliQue-SinneD:

Fint initiativ. Hoppas folk som är ensamma ser det här.

god jul 🌹

Skrivet av Proximately:

Sounds interesting, hade varit trevligt att känna sig mindre alone för en gångs skull.

Välkommen in i värmen 🌹

Skrivet av jehuty:

Kommer inte vara ensam i jul men hade varit kul att hitta folk att spela nya "ready or not" med. Har en kompis men är alltid upptagen så blir sällan med honom.

Behöver inte vara ready or not, är öppen för annat så länge det är ett roligt spel

Låter bra 👍🙂

Skrivet av greb1989:

Härligt initiativ! Ytterligare en anledning till att man gillar FZ.

God jul på dig 🙂

Skrivet av triggarn:

Riktigt bra tråd!

Tack snälla 🌹

Skrivet av Ruffles:

Fint initiativ! God Jul på er alla!

Detsamma 🌹

Skrivet av NuZ:

Fantastiskt initiativ! God jul på er!

Du med 🌹

Skrivet av Lauchen:

Kanon bra intiativ! God jul🎅🎄

Detsamma 🌹

Skrivet av HylzaN 2-0:

Mycket fint♥️

❤🌹

Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, vad säger man? Riktigt fint. Jag hoppar återigen över julfirandet i år, men vet inte om jag får tid att spela idag. Om inte annat kan man ju titta in här i tråden för att snacka av sig lite.

Do it 🙂👍

Skrivet av Patashnic:

Julen inställd pga sjukdom, blir ensam denna jul. :/

Vad tråkigt 🥺

Skrivet av Iceman88:

Kan se senare ikväll om jag har tid/möjlighet att hoppa med i något spel… som denhär dagen har börjat så blir det ännu en dag i helvetet..

Men 🥺 välkommen in i värmen

Skrivet av Poisoninmyveins09:

Till er som jag taggat nu, Jag finns här hela dagen & kvällen bara att skriva,

Medlem

Inte helt ensam, håller mor sällskap då hon inte kan åka till övriga släkten pga sjukdom men blir nog lite gaming senare iafton så kollar in då kanske

God jul på er alla iaf, hoppas alla känner lugn och ro oavsett vilken situation ni befinner er i! Lugn, ro och god mat är vad julen handlar om!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bästa initiativet. Mer sånt här. 🥰 Människan behöver gemenskap. Många lider stort av ensamhet.


signatur

Memento Mori

Medlem

Jag är på att lira lite runt 19 om någon är intresserad? Ska laga lite mat och göra mig själv lite julmys men sällskap sitter aldrig fel. Lirar en hel del Rocket League just nu, är Diamond 2/3 men har precis bytt till Dualsense-kontroll sååå bear with me. Annars finns det ju Remnant eller några andra co-op spel som någon känner till kanske? Tabletop Simulator hade ju varit kul om man kunde dra ihop några stycken


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Finns det en discord man kan joina eller är det hemmafest/LAN som gäller?

Moderator | Testpilot
Skrivet av dfendt:

Finns det en discord man kan joina eller är det hemmafest/LAN som gäller?

Absolut finns det en Discord: https://discord.gg/NBCKRdWG


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar