Yoko Taro säger att Nier-serien kan ha nått sitt slut

Robot
Yoko Taro säger att Nier-serien kan ha nått sitt slut

Vi kan ha fått se det sista av Nier enligt Yoko Taro

#Nier, #Yoko-Taro


Medlem

tråkigt om så var fallet. spelade precis igenom nier automata (ABCDE) och tyckte det var riktigt bra. jag som vanligtvis inte orkar med spel som är så överdrivet anime'iga. testade nier replicant (nya versionen) i jakt på mer nier, men det kändes rejält föråldrat och jag ledsnade totalt efter några timmar.

Medlem

Högst osannolikt att Nier-serien slutar här. Osade ju ironi i det uttalandet 😀

Medlem
Skrivet av quadratis:

tråkigt om så var fallet. spelade precis igenom nier automata (ABCDE) och tyckte det var riktigt bra. jag som vanligtvis inte orkar med spel som är så överdrivet anime'iga. testade nier replicant (nya versionen) i jakt på mer nier, men det kändes rejält föråldrat och jag ledsnade totalt efter några timmar.

En solklar 5/5 i min bok, men gillade inte hacking pusslen så mycket inte heller den vanliga gubbsjuka som kunde bli lite för mycket i vissa stunder

Medlem

Perfekt, då slipper vi den här dyngan 👌

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Perfekt, då slipper vi den här dyngan 👌

Har du ens testat Nier: Automata?


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av GarfieldPower:

Perfekt, då slipper vi den här dyngan 👌

Medlem
Skrivet av SorbP:

Har du ens testat Nier: Automata?

Japp. Jag har testat det. Jag skulle inte kalla det dynga dock. Kan se hur folk kan uppskatta spelet. Men det är verkligen inget spel för mig. AI medföljare som förstör stämningen. Enda sen Last of Us så trycker spel utvecklare in AI medföljare i spel och det passar inte i alla spel. Skit tråkiga strider ala Hack/Slash devil may cry ADHD med för mycket skit på skärmen. Tar hellre ett mer långsamt metodiskt strids system alla dar i veckan t.ex dark souls/sekiro.


signatur

Den som vet vet.

1
Skriv svar