Playstation Plus-spelen för januari har avtäckts

Robot
Playstation Plus-spelen för januari har avtäckts

Lite racing, lite action-rpg, lite gruvarbete.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Jag trodde att det är bara de som jobbar i byggbranschen som går upp tidigt på morgonen men här har en som har varit uppe redan kl 03:35
Och skrivit en artikel. Godmorgon på er kära folk ännu en bra månad spel.

Medlem
Skrivet av tarantino:

Jag trodde att det är bara de som jobbar i byggbranschen som går upp tidigt på morgonen men här har en som har varit uppe redan kl 03:35
Och skrivit en artikel. Godmorgon på er kära folk ännu en bra månad spel.

Kan vara schemalagd publicering också


signatur

I drank what?

Medlem

Går det att hoppa rakt på Persona 5 Strikers, om man har spelat Persona 4 Golden?


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Skrivet av Mirage:

Kan vara schemalagd publicering också

Eller så bor han i Thailand 🙂


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Oooooh dvärgar och en massa borrande! Härlit!

Medlem
Skrivet av TooAngryToDie:

Går det att hoppa rakt på Persona 5 Strikers, om man har spelat Persona 4 Golden?

P4 och P5 är helt separata spel och sitter inte ihop på något sätt storymässigt. Strikers är dock en fortsättning på P5 med samma karaktärer så jag rekommenderar att spela det först.

Avstängd

Grym start på nya året


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Ännu ett spel man kan få via EA play.
Kan de inte bara slå ihop PS+ och EA Play också...

Medlem

Wow, vilka skitspel

Medlem
Skrivet av JareD82:

Wow, vilka skitspel

Skit vet jag inte, men de faller inte mig i smaken iaf.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av JareD82:

Wow, vilka skitspel

Hörru P5 Strikers är fahking grymt!!!!

Medlem
Skrivet av TooAngryToDie:

Går det att hoppa rakt på Persona 5 Strikers, om man har spelat Persona 4 Golden?

Du borde lira Persona 5 eller Royal versionen innan, annars kommer du nog inte alls hänga med vad som händer. Det är en uppföljare till P5. Persona 5 är turn based och Strikers är hack n slash men de har fortfarande väldigt många likheter.

Men hela gänget som man rekryterar är redan tillsammans i Strikers därför bör du lira Royal så du får se allas backstory. Det är väldigt mycket character development i spelen. Du kommer liksom undra varför du har en talande katt som kan förvandlas till en buss eller vad Metaverse är om du inte lirar Persona 5 först. Och de refererar till saker som hände i 5an flera gången och du kommer inte ha någon aning om vad de snackar om.

Gillar du Final Fantasy liknande spel kommer du älska Persona 5. Rekommenderar starkt Royal versionen.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

P4 och P5 är helt separata spel och sitter inte ihop på något sätt storymässigt. Strikers är dock en fortsättning på P5 med samma karaktärer så jag rekommenderar att spela det först.

Skrivet av Fiigaro:

Du borde lira Persona 5 eller Royal versionen innan, annars kommer du nog inte alls hänga med vad som händer. Det är en uppföljare till P5. Persona 5 är turn based och Strikers är hack n slash men de har fortfarande väldigt många likheter.

Men hela gänget som man rekryterar är redan tillsammans i Strikers därför bör du lira Royal så du får se allas backstory. Det är väldigt mycket character development i spelen. Du kommer liksom undra varför du har en talande katt som kan förvandlas till en buss eller vad Metaverse är om du inte lirar Persona 5 först. Och de refererar till saker som hände i 5an flera gången och du kommer inte ha någon aning om vad de snackar om.

Gillar du Final Fantasy liknande spel kommer du älska Persona 5. Rekommenderar starkt Royal versionen.

Tack för svar! Tyckte om både P4G och FF7-remaken. Får bli P5R när tid finns


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem

Jag blir nästan förolämpad över att någon tycker att Deep rock galactic är ett skit spel. Sitter som i tortyr nästan och väntar på att det ska bli den 4 januari här. Nästan hela ledigheten är över den 4 så det är rätt tragiskt. Har vetat i ca en vecka nu att dom här spelen skulle komma eftersom Youtube finns....

1
Skriv svar