Lyssna på Deep Rock Galactics nya charmiga gruvbrytar-visa

Robot
Lyssna på Deep Rock Galactics nya charmiga gruvbrytar-visa
Medlem

Hade vart förbannat kul att spela en kväll med en kall öl eller tre. Dock sätter 5 månaders bebis käppar i hjulen. Men är det lönt att spela själv?

Gnällkuk

Rock and stone!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Hade vart förbannat kul att spela en kväll med en kall öl eller tre. Dock sätter 5 månaders bebis käppar i hjulen. Men är det lönt att spela själv?

Nja, tror charmen är att spela med vänner eller folk som samarbetar. Är det crossplay? Sitter på Xbox nämligen.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Nja, tror charmen är att spela med vänner eller folk som samarbetar. Är det crossplay? Sitter på Xbox nämligen.

Ingen crossplay mellan xbox och steam, men xbox pc kan spela med xbox konsollerna.

Skribent
Skrivet av Lirilesh:

Nja, tror charmen är att spela med vänner eller folk som samarbetar. Är det crossplay? Sitter på Xbox nämligen.

Bara mellan Windows 10/11 och Xbox. Resterande versioner går det inte cross-spela med. I alla fall gick det inte sist jag spelade.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Hade vart förbannat kul att spela en kväll med en kall öl eller tre. Dock sätter 5 månaders bebis käppar i hjulen. Men är det lönt att spela själv?

Får du tid att spela själv (eller med kamrater) en längre period med en fem månaders bebis så är mitt svar enkelt JA.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Jag föredrar "Diggy Diggy Hole".


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Ni som provat, hur är det, gillar ni det ?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Skribent
Skrivet av Snabeltorsk:

Ni som provat, hur är det, gillar ni det ?

Jag spelade mycket tidigare när spelet kom på xbox, men har inte spelat så mycket på senare tid. Spelet är kul i goda vänners sällskap och lite så där lättsamt att man kan spela, snacka lite skit och bara ha roligt i en grupp.

Rekommenderar det! Fundera nu på att börja spela igen faktiskt


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har inte spelat det förut. Men längtar rätt grov på att få spela. Är ledig hela veckan så...

1
Skriv svar