Vad gör ni nu?

Medlem

Ska iväg och gymma strax. Dags att bränna bort en del av julmaten.

Medlem

Boxingday fotboll på viaplay 😃


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Försöker få normala vakentider. Går sådär bra.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Försöker få normala vakentider. Går sådär bra.

Gick på riktigt tre dagar för mig att fucka upp min dygnsrytm helt och hållet. Nu är jag iofs ledig fram till mitten av januari så ingen fara på taket, men i feel you. Ett rent helvete att få till det där sen..

On topic så rullade jag precis eftertexter på Watch Dogs.

Spelar sista sträckan på Witcher 3... Så förhoppningsvis blir jag nog klar snart, å då börjar jag på Ghost of tsushima


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Har ont i rygg, nacke och skuldror. Tips på hur man stretchar? Är vig som ett kassaskåp just nu.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Försöker att inte bryta ihop för mycket. Lämnade flickvännen på flygplatsen (långdistans. Jag i Sverige, hon i Finland) igår kväll. Spenderade jul och nyår tillsammans. Så försöker hitta sätt att distrahera mig på...

Medlem

Bävar inför dagens storhandling, avskyr stormarknader.
Ska koppla av efteråt med lugn musik, lite målning och något gott att dricka.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Jag skrev precis dialog och quest-line för skattmasen Kevin, han reser mellan lite olika ställen i spelet men en dag blir han rånad på sitt resepass (som GL-passet typ), vilket tvingar honom att betala själv för sina resor i jobbet.

Man kan få detta från ficktjuven Nazir om man vinner en tävling. Sedan kan man välja att lämna tillbaka det till Kevin som ger en pengar som belöning (statens pengar, som han samlat in i skatt från stackare som bara vill odla sina morötter eller något).

Om man skiter i att lämna tillbaka det så kan man resa gratis, lämnar man tillbaka det får man en massa pengar, sedan kan man dessutom gå till kungen och tjalla på Kevin, som sedan hängs i mitten av staden. Sedan anställer de en själv som skattmas.

Edit: Tror jag skiter i att hänga honom på torget, det är bättre om han får andra sysslor av kungen, typ som städare eller något.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

Har precis ställt in mejlen på autosvar och ska nu avsluta dagen inför en stundande långhelg!

Inte varit ledig något i jul förutom de röda dagarna i så det ska bli nice.

Medlem

Nyss testat nya brillor. Närsynt, astigmatism och åldersynthet. Härligt!


signatur

1338 - One Step Above

Moderator | Testpilot
Skrivet av Shadee:

Har precis ställt in mejlen på autosvar och ska nu avsluta dagen inför en stundande långhelg!

Inte varit ledig något i jul förutom de röda dagarna i så det ska bli nice.

Bäst äru, och förtjänar lite ledighet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Flakmonkey

Skriver delta-certifieringar så att det på pappret ser ut som att man fortfarande kan något om produkten man jobbar med

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Bäst äru, och förtjänar lite ledighet.

<3

Har du varit ledig någonting då?

Angående topic: slölirar csgo

Medlem

Var nyss och handlade och köpte ett lager med Kycklinglasagne i frysen, gick och tänkte på om jag ska spela mer Software Inc eller gå tillbaka till Game Dev Tycoon eller Startup Company. Kul spel, men de andra 2 känns mer utvecklade, trots att SI har varit i produktion länge.

Medlem

Flyger i MSFS mellan RJFC (Yakushima) och RJFM (Miyazaki) i Japan. Totalt mörker och finner min väg med hjälp av VOR.

Medlem

Spelar Symphony of The night på Samsung Tab A7 med Dualsense. Funkar kanon och SOTN håller mycket väl än idag.

Edit: den som kom på att man ska flyga bakåt utan kontroll över karaktären vid skada bör gå med hälsporre resten av livet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Funderar på om det är möjligt att uppgradera till ett bättre batteri i laptop. Medion Erazer defender p10. Just nu klarar den knappt en timme vid bildredigering, vilket suger.

Någon haxxor som har koll? Powerbank är tyvärr inget alternativ då det ej finns möjlighet att använda sladd.

Edit: datorn är bara några veckor gammal och knappt använd så det lär inte vara slitage som är skurken.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Flakmonkey

Samma sak som jag gör varje söndag kväll från någon gång i augusti till februari, ser på NFL Redzone.

Medlem

Tänder av efter en massiv 3 dagars helg med D&D varje kväll.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Myser med Stardew Valley på paddan


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Installerar om min spelburk. Hade en del oförklarliga fel som gjorde att situationen inte var tolererbar längre (kunde inte installera vissa saker utan att de failade, noll svar på Google). Skapade en Win10 21H2 USB sticka, men näpp - funkade inte, letade upp och dammade av en 1903 sticka som funkade, får nu sitta och patcha W10 i 2 veckor för att skiten inte funkade. Avskyr sånt här, har installerat om den 2 gånger redan de senaste 3 åren.

Brukade tycka att det var skitskoj med att leka med olika system när jag var yngre, men numera så vill jag bara att sakerna ska fungera och vara tysta. Sitter nu och tittar på serier på min laptop ifrån renässansen och försöker kasta bort tid medans Windows update snurrar på den andra burken.

Medlem

Stör mig på att fodralet till min Tab A7 tänder skärmen hem random. Händer ofta att den är igång i väskan och ibland är den helt död. Mycket irriterande.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Sitter i soffan å spelar Ghost of tsushima, blir snart iväg å handla mat för jobb veckan


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Sitter på jobbet och äter godis som chefen rensat ur godisskåpet.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Har precis svurit en ramsa över allt förbannat armeringsjärn som är i betongväggarna här hemma.
Skulle ha i 4 skruv totalt, 2st för skohylla och 2 st för hatthylla.

9 hål senare, med avklippta plugg och superlim så sitter äntligen skiten uppe.

Nästa flytt ska det inte finnas en enda betongvägg så långt ögat kan se.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Sitter i karantän och jobbar..........................

Moderator | Testpilot

Jobbar hemifrån och pratar med kunder över telefon. Har fin utsikt ur fönstret, och gosar med min katt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

NuZ
Testpilot

Sitter i flygsäkerhetsmöte per telefon och gosar med min katt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jobbar hemifrån och pratar med kunder över telefon. Har fin utsikt ur fönstret, och gosar med min katt.

Skrivet av NuZ:

Sitter i flygsäkerhetsmöte per telefon och gosar med min katt

Många "Crazy cat men" här

Skriv svar