Skull & Bones game director har lämnat Ubisoft-skutan

Robot
Skull & Bones game director har lämnat Ubisoft-skutan

Det fortsätter storma kring piratspelet.

#skull-and-bones


Inaktiv

Kanske dags att lägga ner det här spelet, verkar ju bara kantats av problem. Samma sak med Beyond Good & Evil 2.

Medlem

Ubisoft har verkligen blivit inkompetenta på senare år! Heter det inte assassins creed så fungerar ingenting...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ubisoft har verkligen blivit inkompetenta på senare år! Heter det inte assassins creed så fungerar ingenting...

Med tanke på hur mycket problem jag haft under tiden (200h+) jag spelade AC Valhalla på PC så vete katten om ens det stämmer längre.

It's not a lake, it's an ocean

Man överbord.

Märkligt vad som händer på Ubisoft just nu.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir väl en reboot för lägga in NFT

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Man överbord.

Märkligt vad som händer på Ubisoft just nu.

Utöver det som hänt senaste åren med alla sexuella trakasserier bland annat som de inte gör något åt, märkligt och vidrigt företag överlag alltså.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ubisoft har verkligen blivit inkompetenta på senare år! Heter det inte assassins creed så fungerar ingenting...

Jag håller fullständigt med!

Assassinscry recon är förövrigt jävligt utjatat spel...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Den svåraste utmaningen Ubisoft någonsin haft verkar ha varit att ta en rolig spelmekanik från Assassin's Creed och skapa ett helt nytt spel utanför någon av deras existerande mallar. Kan tänka mig hur fokusgruppen var helt förvirrad kring hur man skulle få in generiskt samlande, vakttorn och helt ickekontroversiella nonsenskaraktärer i ett piratspel ute på öppna havet.

Ambassadör
Xbox

Såg oerhört lovande ut i typ 5 minuter tills de började med MP-skiten. Redan där dog mitt intresse tyvärr, allt därefter har ju varit helt urspårat så det var väl lika bra.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ubisoft har verkligen blivit inkompetenta på senare år! Heter det inte assassins creed så fungerar ingenting...

Fenyx rising var rätt najs iof men inte mycket annat

Gnällkuk

Högst oklart hur mitt nyhetstips gjorde att jag blev skribent. Oavsett, nu vill jag att ni rättar er i ledet framöver.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tror detta spel kommer överraska positivt när det väl släpps. Med uppgivenhet och utan hype slår det i underläge.

Medlem

Det här kanske slår Crackdown 3, om ni vet vad jag menar.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Högst oklart hur mitt nyhetstips gjorde att jag blev skribent. Oavsett, nu vill jag att ni rättar er i ledet framöver.

https://media.discordapp.net/attachments/343848424149352458/9...

And you shall know his name as trickeh2k, as he spreads his gnäll towards thee!

Medlem

Minns att jag tyckte spelet var snyggt när jag såg det första gången, men jag var totalt ointresserad av gameplay som bara hade 5v5. Hade de siktat på att göra ett singelplayer spel med tillvalet PvP då hade jag varit riktigt intresserad. Men not so much med nuvarande spelidé

Megadelux

Haha hur många sjö-termer kan man trycka in i en text.

1
Skriv svar