Quiz – Vad kan du om virtual reality?

Medlem

Ändå tycker jag att jag inte är speciellt påläst. Noll koll på t.ex. PSVR.

Medlem

Resultatet säger något om mitt intresse för VR


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Gief Psvr 2 nu!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Medlem

Aldrig ägt eller varit speciellt intresserad av VR, så lite imponerad över hur mycket man snappat upp ändå.

Medlem
Medlem

8/10 fick jag. Det är väl playstation frågorna jag inte klarade då jag aldrig spelat PS VR.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Medlem

Har hängt med sedan det började så var lätta frågor.

Medlem

under 3 minuter. en del rena gissnar måste jag erkänna....

Medlem

Medlem

Hyfsat lätt. Tabbade mig på Oculus Quest/Rift

Medlem

Jag fick 0, men jag fuskade inte.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Fick 9/10. Säger mycket om hur smalt vr fortfarande är om jag kan så mycket utan att chansa och med tre minuter i en psvr-prototyp som erfarenhet.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

_____________________________________________________________________________________________
Det gick riktigt bra. Ganska lätt. Trodde inte det skulle vara så lätt. Äger inget VR-headset men har bra koll ändå.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem

kunde en fråga, chansade på resten.


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Ojojoj


signatur

//monster

Ambassadör
Xbox

Bättre än förväntat! Totalt ointresserad, men lite snappar man upp verkar det som.


signatur

Jump in.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

OUFF

Medlem
Medlem
Medlem

Äger inget VR och tycker inte jag läst så mycket om det ändå går jag in och gör mitt bästa resultat någonsin.
Det måste betyda att de var för lätt denna gång 🤣

Medlem

Syns att jag älskar VR

Efter att ha spelat Half-Life: Alyx blev jag frälst. Tror definitivt att vi kommer att få många fantastiska spelupplevelser i VR de kommande åren.

Fragtjuv

Jaja. Helt okej


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem
123
Skriv svar