Färdighetsträden i Dying Light 2 har visats upp

Robot
Färdighetsträden i Dying Light 2 har visats upp

Ska man satsa på en kraftfull luftattack eller förmågan att springa på väggar?

#Dying-light-2, #Techland, #nyhetstips


Medlem
Medlem

Parkour!

Medlem

Alla parkour-games sen Brink har slutat med undertecknad i spypåse.
Har en satanisk åksjuka. Ser annars kul ut!


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

Medlem

Börjar bli grymt taggad på det här!

Medlem

Fyra veckor kvar till release.

Medlem

Gjutet köp och som jag har väntat o väntat på en uppföljare till det grymma Dying Light. Blir tvungen att köpa spelet till Steam då jag måste lira FPS med mus & KB. Annars hade jag köpt spelet till min PlayStation 5 som är vassare än min PC som börjar åldras.
Så jag kommer sakna att lira det i 4k men det blir för klumpigt med dosa. Det blev enorm skillnad när jag gick från Dying Light till PS4 och över till Steam. Klarade aldrig spelet till PS4 men lirade ut grundspelet + expansionen till Steam. Blev sånt underbart flyr med mus & KB.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Dying Light 2 är det spel som jag ser fram emot mest under 2022. Har längtat i tre-fyra år. Bara en månad kvar nu! ❤️

Medlem

Jag hoppas ju verkligen att det blir bra, och även om jag inte klarade ut det första så tyckte jag om det jag spelade av det. Läskigt och skoj. Med en duglig story.

Däremot verkar tvåan kantats av problem i utvecklingen så jag är försiktigt optimistisk! Håller tummarna.

Testpilot

Trevligt. Har minnen av att lanseringen av 1an var ganska skakig och behövde ett antal patcher innan spelet var stabilt och utan stuttering.

Kommer definitivt skaffa det om det inte är helt kasst. 1an hade jag många mysiga timmar med.

Medlem

som man väntat på detta!
blir det inga ofantliga buggar så blir det säkerligen top3 årets spel.

Medlem

Är det bara jag som tycker atmosfären ser för standard ut än föregångaren som hade så mycket ljushetta och volumetric lights.

Det här är designmässigt. Annars grafiskt så ser 2an betydligt snyggare ut men design, neh.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

hoppas man kan välja bort luvjackan ..det fulaste klädesplagget som någonsin uppfunnits

Medlem

Det här kommer bli så jävla bra.
Inte många spel detta år heller som är värdiga att mala ner timmar i så jag ser fram emot Dying Light 2.
Håller det samma mästerliga klass som ettan så är vi i hamn

1
Skriv svar