Hej spelfantaster! Jag behöver er hjälp...

Medlem
Hej spelfantaster! Jag behöver er hjälp...

Jag studerar till UX Designer på Yrgo i Göteborg och som en del av mitt examensarbete vill jag undersöka aspekter kring videospel med målet att ur lärdomarna ta fram ett koncept till ett eget spel. Jag skulle därför vara väldigt tacksam om just du vill svara på min enkät.

Enkäten består av 9 frågor och tar ca 7 min att besvara. Tack på förhand!

Enkäten finns på följande länk:
https://forms.gle/J7A8B7dFSLTHdY7z8

Medlem

Det låter spännande! Enkät är svarad på. Lycka till!


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem

Svarat!

Vet hur svårt det kan vara att få folk att svara på sådana här så hoppas att FZ-medlemmarna nu sluter upp.

Medlem

Kul, jag läser event på yrgo Svarat o klart!

Medlem

Done


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Skribent

Som gammal Yrgo-elev var det självklart.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Inaktiv

Så, har fyllt i formuläret.

Medlem

Svarat!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Medlem
Medlem
Skribent

Svarat. Drar du några roliga slutsatser är du välkommen att lägga upp dem här med, i den mån det är möjligt

Medlem
Medlem

Tack så mycket för ert engagemang! Och kul att det finns andra Yrgo-elever här också

Medlem

Svarat. Lycka till med examensarbetet!

Medlem

Svarat, lycka till


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Ambassadör
Xbox

Bara användandet av den ypperliga termen "videospel" förtjänar en eloge. Svarat!


signatur

Jump in.

Medlem

Tack så mycket! Haha

Medlem

Besvarat. Lycka till med utbildningen och examensarbetet 👍🏽

Medlem

Done, lycka till!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Svarat! Lycka till!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Fixat. Ursäkta svärorden, men det finns så mycket skit i spelvärlden och så många dåliga koncept som måste försvinna.

Medlem

Svarat, lycka till!

Medlem

Har svarat, men känns som du styr det mot ett platsbaserat spel? Är det din tanke på vad du vill göra?

Inaktiv

Jag har svarat också! 🥳

Medlem

Svarat! Lycka med examensarbetet.

Medlem

Tack så mycket allihop! Och ja, ett platsbaserat mobilspel är min tanke. Jag tycker det finns så mycket outforskat potential där, vilket jag tycker är spännande

Medlem
Medlem

Fixat! GL!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

12
Skriv svar