Showa American Story – ett action-rpg där japansk kultur tagit över USA

Robot
Showa American Story – ett action-rpg där japansk kultur tagit över USA

Men sedan kommer apokalypsen och hälsar på.

#Nekcom, #Showa-american-story


Medlem

Det såg lovande ut tills man fick se gameplay.

Medlem
Skrivet av Knalle:

Det såg lovande ut tills man fick se gameplay.

Typiskt japansk? Gillar man inte sån stil så förstår jag, har själv lite svårt för det med men det såg ju inte direkt dåligt ut.

Medlem

För mycket Just Cause over the top gameplay för egen del

KoP
Medlem

Varför denna hemska, opassande trailermusik?

Medlem

Ouff, det såg verkligen japanskt ut. Det spelet kommer jag med största sannolikhet att skippa


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Lät lite som fallout, ser inte ett dug ut som det, kanske kan bli ett kul flum spel?

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Ouff, det såg verkligen japanskt ut. Det spelet kommer jag med största sannolikhet att skippa

Jo, det är ju föga överraskande att "ett action-rpg där japansk kultur tagit över USA" inte något för en om man inte gillar japansk kultur 😄

Har själv en soft spot för japansk kultur, så trailern föll mig helt i smaken, tills jag fick se gameplay som tyvärr såg väldigt snustorrt ut 😐

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jo, det är ju föga överraskande att "ett action-rpg där japansk kultur tagit över USA" inte något för en om man inte gillar japansk kultur 😄

Har själv en soft spot för japansk kultur, så trailern föll mig helt i smaken, tills jag fick se gameplay som tyvärr såg väldigt snustorrt ut 😐

Har inget emot japanskt kultur egentligen. Det är mer den typiskt japanska stilen av spel som jag har svårt för. Spel är ju förvisso kultur, men jag avfärdar till exempel inte japansk film och mat 😁


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Japanskt Post-apokalyptiskt Kill Bill i spelform? Jag är på!

Medlem

Såg ut som ett sådant spel som skeppas med spelmotorns standardläge som startskärm. Rolig koncept med kulturmixen men är ganska trött på generisk zombie-action.

Medlem

Utrota amerika/ner (zombies eller inte)? innovation..goty. =p (inte för mig dock)
Fast....

COOL
No.7

BISSUKY


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Plus för humor, minus för allt annat

Medlem

Ehm, tror jag gillar. Verkar väldigt annorlunda. fick lite lollipop chainsaw vibbar


signatur

Ultrazine

Medlem

Gillar premissen,
RPG
Intressant lore där Japan tagit USA
Post apokalyptiskt

Men gu vad jag är trött på zombies…..

Medlem
Skrivet av Knalle:

Det såg lovande ut tills man fick se gameplay.

Sant

1
Skriv svar