Rykte - Star Wars: Jedi Fallen Order 2 avtäcks innan sommaren

FM-guru
F.d. Sisyr

Var inget fan av ettan, men man kan ju alltid hoppas att tvåan är mer i min smak. Striderna var rätt roliga trots allt, det var allt annat jag hade problem med.

Medlem

Spelade igenom 1an första gången nu i veckan och blev klar idag. Synd att det inte riktigt tar fart förrän man kommit mer än halvvägs genom spelet.. Hade ca 90% explored på alla planeter och hade kanske 1 eller 2 skill upgrades kvar att låsa upp och precis när combaten började flyta på ordentligt och bli riktigt skoj tog sagan slut. Kul att se vad de förändrar i en uppföljare.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Tyckte det var överlag ett underhållande spel, skulle nog ge det runt 7-7.5/10-ish. Combat och movement var spelets höjdpunkt. Det hade även sina charmiga stunder. Slutet var också det ganska badass.

Manus, dom flesta karaktärer och story var ingen dunderhöjdare. Vill ha någon mer skräckinjagande och intressantare bad-guy till uppföljaren. Lägg även till mer variation på bossar och något mer på samlandet som ger en något, samlandet på ponchos sög. Vill helst inte som en del tycker att det blir "open-world". Visst, lite öppnare ytor på vissa planeter kanske, men gillade ändå upplägget i det första, även om bandesignen inte var den hetaste alltid.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag gav upp på ettan! Fick aldrig kläm på combat systemet, och blev förbannad när jag dog hela tiden. Sjukt tråkigt att hitta skins and what not.

12
Skriv svar