Novemberfestivalen och Hobbyfilmande

Medlem
Novemberfestivalen och Hobbyfilmande

Tänkte kolla hur många hobbyfilmare det finns här på forumet ^_^ Nog för att November än är långt borta så torde uttagningarna till denna festival vara igång för dem olika länen.

För er som inte vet, så är Novemberfestivalen i princip den största Filmfestivalen i Sverige för amatörfilmare. Man kan komma med på två sätt, antingen med att vinna sin ålders kategori i sitt läns uttagning, eller genom att man blir urvalskvalificerad.

Har själv varit på Novemberfestivalen dem 2 senaste åren med olika filmer, och jag och mitt team satsar på att hamna där igen detta år För oss är det Dalarnas Videofestival som gäller, och vi känner att vi har ett gäng starka filmer på gång. Vår uttagning är inom en månad så nu är det fullt upp att fullborda alla verken som vi arbetat med under året. Kolla gärna vår Youtube om ni är intresserade, och kom gärna med kritik!

Tänkte kolla om det är någon annan på forumet som tävlar i någon utav deltävlingarna eller har gjort det tidigare, vore kul att se hur stort hobbyfilmandet är på det här forumet

För er som vill tävla så tycker jag ni ska köra hårt med alla era alster! Man förlorar inget på att försöka, och dessutom får man visa sina filmer för publik, vilket kan ge mycket bara det.

http://www.novemberfestivalen.nu/artikel.asp?articleName=regi...


signatur

Videomupp

Medlem

Aha, det blev inte så mycket gensvar ^_^ Vi utökar då Är det någon här på forumet som sysslar med Hobbyfilmning på valfri nivå?


signatur

Videomupp

Inaktiv

är att göra små korta animations filmer i datorn hobbyfilmning?

Medlem

Självklart ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv

då har jag precis blivit hoby filmare

1
Skriv svar