Ännu ett Avatar-spel avtäckt - ett MMORPG till mobiler

Robot
Ännu ett Avatar-spel avtäckt - ett MMORPG till mobiler
Medlem

*tumbleweed*


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Spännande, skulle vilja se gameplay

Medlem

gratis eller?

Medlem

"Gratis" antagligen. Fritt att skaffa, men så besudlat med microtransactions och "Wait2Play" och P2W att det kunde likagärna ha haft en direktanslutning till ditt bankkonto...

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Typ 20 år senare är MMORPG fortfarande en rolig förkortning.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Finns det bra mobilspel idag som inte är F2P? Kommer ihåg spelen man köpte för 7 spänn för 10 år sedan, det var ofta riktigt bra grejer för pengarna.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Finns det bra mobilspel idag som inte är F2P? Kommer ihåg spelen man köpte för 7 spänn för 10 år sedan, det var ofta riktigt bra grejer för pengarna.

Det finns en bunt sådana spel, även om de är minoritet. Minecraft är väl det mest populära.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mojang.mine...

Redaktör
Skrivet av Gustav Höglund:

Typ 20 år senare är MMORPG fortfarande en rolig förkortning.

Faktiskt avsevärt bättre än S.T.A.L.K.E.R. - fingrarna har fortfarande PTS efter alla gånger vi skrev det.


signatur
ELF
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Faktiskt avsevärt bättre än S.T.A.L.K.E.R. - fingrarna har fortfarande PTS efter alla gånger vi skrev det.

Inte så jobbigt. bara skriva STALKER, gå tillbaka och spamma sedan punkt och högerpil :=)


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Redaktör
Skrivet av ELF:

Inte så jobbigt. bara skriva STALKER, gå tillbaka och spamma sedan punkt och högerpil :=)

Ställ det mot alternativet: att skriva ”Stalker”.


signatur
Medlem

När är det egentligen tänkt att nya Avatar filmen ska ha premiär? Jämsides med Star Citizen 1.0?

Medlem
Skrivet av QuenchedAnger:

När är det egentligen tänkt att nya Avatar filmen ska ha premiär? Jämsides med Star Citizen 1.0?

Står väl i artikeln? Slutet av December.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Finns det bra mobilspel idag som inte är F2P? Kommer ihåg spelen man köpte för 7 spänn för 10 år sedan, det var ofta riktigt bra grejer för pengarna.

Finns ett gäng bra på Apple Arcade


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Vilket är det bästa och populäraste mmorpg spelet till mobiler just nu ?

ELF
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ställ det mot alternativet: att skriva ”Stalker”.

Jag låtsas som att jag inte såg det där...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

🤣🤣🤣🤣👎👎

Medlem

Känns som att tåget har gått för Avatar!

Medlem

Skönt att de behandlar Avatar så bra.

Ett MMORPG till mobilen klarar ju av att drar ner vilket varumärke som helst i smutsen.


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Känns som att tåget har gått för Avatar!

Jag fattar inte grejen med Avatar. Är det för att folk blev så impade av 3D grafiken när filmen kom ut? Storyn är ju inget originellt eller att hänga i granen direkt.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Jag fattar inte grejen med Avatar. Är det för att folk blev så impade av 3D grafiken när filmen kom ut? Storyn är ju inget originellt eller att hänga i granen direkt.

Ingen vet, förutom någon förvirrad cosplayare.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Finns det bra mobilspel idag

Nej.

Medlem

Vart glad.... sen såg jag mobil.

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Jag fattar inte grejen med Avatar. Är det för att folk blev så impade av 3D grafiken när filmen kom ut? Storyn är ju inget originellt eller att hänga i granen direkt.

Vadå, var det bara jag som blev förälskad i Neytiri?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar