Shadow Man: Remastered släppt!

Robot
Shadow Man: Remastered släppt!
Medlem

Oj, nu blev man sugen. Kanske dags att veva igång Dreamcasten igen i helgen?

Medlem

Släpps även på Nintendo Switch på Måndag (17/1).

Medlem

Finns det på Gamepass?

Medlem

Tvåan var verkligen inget att hänga i granen vill jag minnas. Men första spelet är helt fantastiskt.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bläää... kul med en remaster av en antik gammal relik.... Jag säger bara REMAKE..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Wow, nu ser ju nästan GTA trilogin bra ut...

Alltid haft nåt för Shadow Man, kommer ihåg att jag spelade det när jag var typ 10 år eller nåt. Men klara det aldrig, sett gameplay, men nä, det är historia för mig.

Medlem

Vart var det remakat? Spelet var roligt 1999 men krävs lite mera retuschering för att locka.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vart var det remakat? Spelet var roligt 1999 men krävs lite mera retuschering för att locka.

Ingenstans, det var remastrat. Dvs i grunden lite retuschering

Medlem

My hand, the weapon arcing deathblow,.. också kallad för fröken höger,

It's not a lake, it's an ocean

Jag har det till Dreamcast men har faktiskt aldrig spelat det. Min Dreamcast-backlogg är pinsamt lång.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

köpte SM till N64an när det begav sig , rätt flummigt spel om jag minns rätt.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Shadowman var ingen favorit för mig till N64:an. Hade däremot sett remasters/remakes på Turok spelen.

1
Skriv svar