SGA Concept Art Competition

Inaktiv
SGA Concept Art Competition

Årets Concept Art tävling har börjat!

Deadlinen är den 30 April, och årets tema är "Antagonister". Så börja rita på din "bad guy" och ta chansen att vinna 1000 kr från Komplett.se

Så plocka fram pennan och börja rita!

Mer info på: http://cac.gameawards.se/

The annual concept art competition for Swedish Game Awards has started!


signatur

Karl "Jetamania" Leino, Community Manager för Swedish Game Awards 2009

Medlem

Jag är så ombord på detta. Sweet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Kanske skulle damma av min Intuos3.

Medlem
Skrivet av psykotisk:

Kanske skulle damma av min Intuos3.

Gör det, min har aldrig hunnit bli dammig. Har nyss köpt den då jag tyckte att priset var så lågt förhållandevis men jag fattade snart varför... nu är det ju intous4 som gäller.

Fast... det är mest oled displayen som ger den villha-faktor för min del.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag mer sugen på en Cintiq 12wx men det känns som att pga det lilla jag faktiskt använder min Intuos3 idag så vore det en jäkligt dum investering. Det är mer det där ha-begäret som spökar.

Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill...

Medlem
Skrivet av psykotisk:

Jag mer sugen på en Cintiq 12wx men det känns som att pga det lilla jag faktiskt använder min Intuos3 idag så vore det en jäkligt dum investering. Det är mer det där ha-begäret som spökar.

Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill...

Klart man vill ha men den kostar så mycket att man får vara jävligt säker på att den kommer att användas. Om jag jobbade med grafik skulle jag skalla en igår, typ.

Vad gör du med din?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av psykotisk:

Jag mer sugen på en Cintiq 12wx men det känns som att pga det lilla jag faktiskt använder min Intuos3 idag så vore det en jäkligt dum investering. Det är mer det där ha-begäret som spökar.

Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill...

Klart man vill ha men den kostar så mycket att man får vara jävligt säker på att den kommer att användas. Om jag jobbade med grafik skulle jag skalla en igår, typ.

Vad gör du med din?

Brukar mestadels speedpainta. Orkar aldrig sitta med en och samma grej i flera timmar utan jobbar mest på komposition, färger, ljussättning och brush eco. Grymt bra träning är det.

1
Skriv svar