God of War på pc tokhyllas av kritikerna

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Njuter du av third person spel mer med mouse and keyboard än kontroll?

Många 3rd person spel fungerar bra med mus + tangentbord.
Nu vet jag inte om GoW är ett sådan spel men tex RDR2 fungerar utmärkt.
The Witcher 3 vet jag många spelade med mus+tangentbord också men där valde jag handkontroll.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Tröjan:

Jag måste vara en av få som inte var nöjd med spelet. Jag spelade inte ens klart det.

Jag har inte orkat spela igenom någon av Playstations "flaggskepp"-titlar som kommit till PC.
Kanske är åldern som gör sig påmind och att man upplevt så många spel men tyckte inte om varken Horizon Zero Dawn eller Days Gone något speciellt.
Bra stories och snygg grafik men gameplay är bara ännu ett assassins creed.

Köpte lik förbannat God of War. Har kört en timme nu och börjar redan störa mig på att han gör exakt samma animationer hela jävla tiden. Men snyggt är det och storyn är ju lite djupare än vanligt.
Får se om jag orkar genom det.
Men skulle nog väntat på rea ärligt talat.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Jag har inte orkat spela igenom någon av Playstations "flaggskepp"-titlar som kommit till PC.
Kanske är åldern som gör sig påmind och att man upplevt så många spel men tyckte inte om varken Horizon Zero Dawn eller Days Gone något speciellt.
Bra stories och snygg grafik men gameplay är bara ännu ett assassins creed.

Köpte lik förbannat God of War. Har kört en timme nu och börjar redan störa mig på att han gör exakt samma animationer hela jävla tiden. Men snyggt är det och storyn är ju lite djupare än vanligt.
Får se om jag orkar genom det.
Men skulle nog väntat på rea ärligt talat.

Du får hoppas på Bloodborne eller Demon’s Souls istället. Du lär inte bli besviken om så blir fallet

Medlem

Jag kollade lite på Twitch igår på God of war och jädrar vilken bra grafik spelet hade. Är det lika snyggt på PlayStation som på pc?

Skrivet av Jimemy:

Jag kollade lite på Twitch igår på God of war och jädrar vilken bra grafik spelet hade. Är det lika snyggt på PlayStation som på pc?

Ingen större skillnad, är främst skuggor som ser bättre ut. Annars inget man direkt märker då man spelar utan det krävs att man som så ofta behöver zooma in för att se nån skillnad.

Här är en video. Finns ingen native PS5 version av spelet så det är egentligen PS4 versionen som körs via bakåtkompabilitet.

123
Skriv svar