Finansuppdatering kan ge fingervisning om släppdatumet för GTA 6

Robot
Finansuppdatering kan ge fingervisning om släppdatumet för GTA 6

Men spelets faktiska utannonsering väntar vi fortfarande på.

#Grand-theft-auto-6, #Rockstar, #Take-two


Medlem

Tänk vilken evighet det var mellan GTA IV och GTA V fast det var knappt fem och ett halvt år, och de lanserades under samma konsolgeneration. Nu lutar det mot elva år och en hel generation mellan V och VI, baserat enbart på rykten.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Take2 köper Zynga...

GTA5 Mobil 2024
GTA6 Mobil 2025
RDR2 Mobil 2026
GTA6 konsol 2027
GTA6 PC 2028
GTA6 VR 2030
GTA6 Remastered Mobil 2032

Medlem

Snälla återgå till att man bara spelar som en huvudkaraktär.
Känns som att man kan ge mer djup åt en karaktär än vad man kan göra med tre stycken separata.
Det var en fräck teknologisk uppvisning (eller nått sånt) med tre stycken i GTA V men come on, let's go back.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Snälla återgå till att man bara spelar som en huvudkaraktär.
Känns som att man kan ge mer djup åt en karaktär än vad man kan göra med tre stycken separata.
Det var en fräck teknologisk uppvisning (eller nått sånt) med tre stycken i GTA V men come on, let's go back.

Det blir nog bara en huvudkaraktär gissar jag på.
Singelplayer delen blir mindre än någonsin.
Större delen av spelet har fokus på multiplayer.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Snälla återgå till att man bara spelar som en huvudkaraktär.
Känns som att man kan ge mer djup åt en karaktär än vad man kan göra med tre stycken separata.
Det var en fräck teknologisk uppvisning (eller nått sånt) med tre stycken i GTA V men come on, let's go back.

Själv så älskade jag detta system och det skapade ju en väldigt intressant variation i story och gameplay.

Favoriten var nog Trevor, men att få variationen med Franklin och Michael var också väldigt bra.

Så fruktansvärt synd att det inte blev någon story DLC, hoppas att karaktärerna dyker upp någon gång i GTA6, typ att man gör uppdrag åt dem eller något.
Helt nytt är ju också bra, men saknar dem från 5:an.

Medlem

Jag vet inte vad jag skall tycka om gta,spela idiot och grovt kriminell med massa ungar är inte vad jag kallar ett bra spel.
Skäll på bara jag har pansarhud.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Jag vet inte vad jag skall tycka om gta,spela idiot och grovt kriminell med massa ungar är inte vad jag kallar ett bra spel.
Skäll på bara jag har pansarhud.

Du får tycka precis vad du vill, så länge du respekterar att andra inte har samma åsikt.

Har du samma inställning när det kommer till andra former av underhållning, till exempel film och musik?

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Take2 köper Zynga...

GTA5 Mobil 2024
GTA6 Mobil 2025
RDR2 Mobil 2026
GTA6 konsol 2027
GTA6 PC 2028
GTA6 VR 2030
GTA6 Remastered Mobil 2032

Det värsta är att detta förmodligen är mer troligt än GTA 6, är väl typ bekräftat mer eller mindre att Zynga ska jobba på en mobilvariant av GTA Online....

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Du får tycka precis vad du vill, så länge du respekterar att andra inte har samma åsikt.

Har du samma inställning när det kommer till andra former av underhållning, till exempel film och musik?

Klart att jag har viss kritik mot saker jag inte förstår mig på eller gillar,alla får göra som dom vill bara det inte påtvingas mig det är mitt motto.
Film,musik,spel,teater och krogar kan jag välja själv,så använd det som passar anser jag,detta var just GTA som jag har svårt för.
Det finns fler som jag inte orkar spela men det orkar jag inte dra upp nu.
Tv avgift och energiskatt är påtvingat och det drabbar mig så om det är sådant du menar så har jag ingen respekt alls för dem som tvingar mig in i det.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

lär inte komma föränn 2026...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

lär inte komma föränn 2026...

Jag tror nog på 2024. 2022 kommer vara mer utveckling för spelet, och 2023 kommer nog vara utveckling och marknadsförings året. Sen släpps det sent 2024. Sedan kommer nästa spel 2077.

Skrivet av Sten-greger:

Jag vet inte vad jag skall tycka om gta,spela idiot och grovt kriminell med massa ungar är inte vad jag kallar ett bra spel.
Skäll på bara jag har pansarhud.

Något ungdomar gillade förr, och förmodligen fortfarande. Jag förstår vad du menar, men GTA kan vara rätt kul om man inte tar allt på största allvar, det är fortfarande en fiktion värld med en påhittad story, det har inget med verkligheten att göra, det är ett spel som är meningen att få folk att släppa loss när det gäller regler och lagar, att kunna drömma sig bort lite.

Medlem

Kanske dags att spela klart femman. Första gången jag tog mig itu med det rann det ut i sanden efter ett längre avbrott, andra gången hade jag nog inte alltför långt kvar men då kraschade hårddisken i min playstation 😓

Medlem

Tror 2023 definitivt är önsketänkande och alldeles för snart. Vi har inte sett någonting alls från spelet än och för GTA5 så fick vi den första trailern 2 år innan release av spelet, och innan dess hade vi redan fått info och screenshots med, så jag tror absolut inte att det blir en release här innan 2024.

1
Skriv svar