Min film(Se om ni gillar KRIG!)

Medlem
Min film(Se om ni gillar KRIG!)

http://www.youtube.com/watch?v=V6GnZDkLXXU

Har snickrat ihop en film i spelet Men of War.
Tog ett tag men nu är jag klar.

Så enjoy the show!

Medlem

Den där var faktiskt inte så pjåkig, dom enda dåliga delarna som jag tänkte på är följande ;

1 : För hackig kamera emellanåt, när du skulle röra dig över slagfältet så hände det stötvis och det ser inte så bra ut.

2 : Jag vet att MoW är ett oerhört krävande spel, speciellt vid explosioner, men att det hackade sänkte inlevelsen en bit.

3 : Att man ibland såg muspekaren.

Men annars så var det spännande, väldigt välgjord med musiken och kameran var nästan alltid på rätt plats vid rätt tillfälle så att säga.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tråkig miljö men annars bra klippt


signatur

Rawr

Medlem

GRYM musik! 5/5


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vem gillar krig?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

krig <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Välgjord film. Bra jobbat!

Tycker för övrigt inte om spelet alls. Föredrar World in Conflict.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bra jobbat


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Snyggt! Blev riktigt bra stämning med musiken också.


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

Tackar tackar. jo jag gillade soundtracket. Så jag försökte få scenerna att passa in så gott de kunde.

Skrivet av Greger:

Den där var faktiskt inte så pjåkig, dom enda dåliga delarna som jag tänkte på är följande ;

1 : För hackig kamera emellanåt, när du skulle röra dig över slagfältet så hände det stötvis och det ser inte så bra ut.

2 : Jag vet att MoW är ett oerhört krävande spel, speciellt vid explosioner, men att det hackade sänkte inlevelsen en bit.

3 : Att man ibland såg muspekaren.

Men annars så var det spännande, väldigt välgjord med musiken och kameran var nästan alltid på rätt plats vid rätt tillfälle så att säga.

1.Jo kameran är automatisk hackig så jag såg till att ha statisk kamera på de flesta ställena.

2. MoW är ganska krävande men de är mer fraps som sänker prestandan. Fast det var mest under plansekvensen som prestandan verkligen påverkades.

3. Jo det var svårt att dölja i spelet. Fanns dock bra mycket värre saker som jag var tvungen att försöka dölja.

Inaktiv

Tycker om ninjan som knivar i ryggen.. typ som mig på css

Medlem

Ew Cs... Anywho... grym film måste jag säga! Störde mig på att jag inte kunde placera musiken. Men såg sen att det var ju från en gammal clinta-film :). Örn-nästet. Grymt iaf!

Medlem
Medlem

Grym film! Gör gärna fler.
Det enda jag inte tyckte om var att musiken inte riktigt passade in i rytmen i början, dvs att det kändes som stämningen laddades upp i början som var mycket bra fast när det väl kom igång med första skottet ifrån tyska anti-tank försvaret så var musiken fortfarande på ladda upp stadiet. Kan vara svårt att tima om musiken inte riktigt har någon kickoff dock.

Inaktiv

Very coool, keep on going captain!

1
Skriv svar