PC big box-spel säljes

Medlem
PC big box-spel säljes

Hej,

Håller på att gå igenom saker inför en flytt. Hittar massa gamla spel som jag tänkte sälja. Finns det något intresse för dessa t ex?

Gick igenom dem lite snabbt, men flesta verkar ha alla manualer, kartor osv. Fodralen till cd-skivorna är i blandad kvalite. Kartongerna är däremot i prima skick. Är någon intresserad av mer så säg till så kollar jag närmare på det.

Spelen är följande.

Diablo 2
Diablo 2 lord of destruction
Roller coaster Tycoon
Ground control
Ground control dark conspiracy
Worms 2
Soldier of fortune
Grand theft auto
Starcraft (kartongen med Protoss)
Half life Opposing force
Half life blue shift
Quake 2
Unreal tournament
Warcraft 2 deluxe edition

Sen har jag lite senare spel med som

World of Warcraft collectors edition
Burning crusade collectors edition
Frozen throne collectors edition
Mist of pandaria collectors edition
Cataclysm collectors edition

Starcraft 2 wings of liberty collectors edition

Medlem

Köper gärna Quake 2 och GTA . Bor du nära Uppsala ?

Medlem

Bosatt i Göteborg.

Medlem

Intresserad av en hel del! Diablo 2, Diablo 2 lord of destruction, Half life Opposing force, Half life blue shift, Warcraft 2 deluxe edition. Även intresserad av Wow collectorsen. Diskutera vidare det per pm?


signatur

Devil made me do it!

Backloggens befriare

Jag kan ev vara intresserad av StarCraft (och eventuellt Diablo II+LOD och WarCraft 2 om det inte blev någon affär med @Masterbest).

Bor i Göteborg.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Lol, man kan nästan tro att det är mitt gamla grabbrum du tömt, tror jag hade ungefär exakt samma spel

Medlem

Tjenare,

Allt plus massa annat ligger uppe på Tradera nu sen några dagar tillbaka.

Ah, det är en jäkla nostalgi, men det har legat i flyttlådor i över 20år (förutom wow och sc2) så hoppas någon kommer ha mer glädje av dem än en flyttlåda 😅

https://www.tradera.com/profile/items/1320133/Vennersten

Medlem

Ajtusan! Synd för min del att du hann få ut dom på Tradera och att vi inte kunde fixa ett litet paketpris ^^ Menmen, du får bättre betalt totalt på Tradera

Enda som är synd är att auktionerna trissar upp priserna något så kopiöst, lådorna är ju inte riktigt värda vad de går för, men gött för din del Lycka till med auktionerna. Lär kika på ett par stycken av dom!


signatur

Devil made me do it!

Medlem

Hur fungerar det med att sälja olika WoW CE lådor? Alla nycklarna är väl oanvändbara?

Medlem
Skrivet av Mattias.K:

Hur fungerar det med att sälja olika WoW CE lådor? Alla nycklarna är väl oanvändbara?

Stämmer, men många gillar kartongen och allt som kommer med i den.

1
Skriv svar