God of War drog in mest kosing på Steam förra veckan

Robot
God of War drog in mest kosing på Steam förra veckan

En simpel historia om en karl och hans pöjk.

#God-of-war


Medlem

En arg karl och hans BOY <3


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Monster hunter rise var så ödmjuk att han delade upp sig i två för att inte stjäla förstaplatsen


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Känns som jag är i minoritet men jag tycker spelet är väldigt överskattat. Jag fastnade inte riktigt för storyn och dynamiken mellan Kratos och pojken var rolig den första timmen. Älskade att kasta yxan och leka Marvel Thor men nja det räckte inte riktigt. Men det är bra att playstation börjar släppa sina titlar på PC (även om de kommer sjukt sent) för då slipper man köpa PS5:an.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Känns som jag är i minoritet men jag tycker spelet är väldigt överskattat. Jag fastnade inte riktigt för storyn och dynamiken mellan Kratos och pojken var rolig den första timmen. Älskade att kasta yxan och leka Marvel Thor men nja det räckte inte riktigt. Men det är bra att playstation börjar släppa sina titlar på PC (även om de kommer sjukt sent) för då slipper man köpa PS5:an.

Kände samma med Horizon. Men förstår ändå varför många tycker spelen är bra, dom är väldigt välgjorda.

Hoppas de fortsätter släppa till PC dock.

Medlem

Valve Index nr. 6 mest sålda? Folk har pengar i Corona tider...

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Känns som jag är i minoritet men jag tycker spelet är väldigt överskattat. Jag fastnade inte riktigt för storyn och dynamiken mellan Kratos och pojken var rolig den första timmen. Älskade att kasta yxan och leka Marvel Thor men nja det räckte inte riktigt. Men det är bra att playstation börjar släppa sina titlar på PC (även om de kommer sjukt sent) för då slipper man köpa PS5:an.

Nu svär du i kyrkan! ☝️🙂

Medlem
Skrivet av neocon:

Nummer två på mest sålda ting på Steam just nu. Såg att den var nummer ett förut. Vet inte var det plötsliga intresset kom ifrån. Kanske någon streamer eller nåt?

Glad hur som helst för VR världen. Sen Oculus Quest 2 med som säljer rekord mycket.

Även glad över att God of War sålt bra, så kanske Sony fortsätter släppa sina spel till PC.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Valve Index nr. 6 mest sålda? Folk har pengar i Corona tider...

Nog för att VR växer mer än dom flesta tror så vart jag överraskad att se Index så pass högt på listan.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av A1200G:

Nu svär du i kyrkan! ☝️🙂

Vad annars gör man i en kyrka?

Medlem

Inte så konstigt, helt klart på top 20 förra generationen

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Känns som jag är i minoritet men jag tycker spelet är väldigt överskattat. Jag fastnade inte riktigt för storyn och dynamiken mellan Kratos och pojken var rolig den första timmen. Älskade att kasta yxan och leka Marvel Thor men nja det räckte inte riktigt. Men det är bra att playstation börjar släppa sina titlar på PC (även om de kommer sjukt sent) för då slipper man köpa PS5:an.

Är ju ett välgjort spel med fungerade mekaniker. Vet inte hur bra saker är optimerade, nu 2022 😄.

Skall köpa det på någon rea eller så, för saknar tid för att spela det nu...

Skrivet av B-itta:

Valve Index nr. 6 mest sålda? Folk har pengar i Corona tider...

... Bara propaganda vettu 😉

Frilansare

Någon som läst något om hur modscenen kommer t sig för PC-GoW?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Någon som läst något om hur modscenen kommer t sig för PC-GoW?

Än så länge är det mindre grafiska uppdateringar samt några sparfiler. https://www.nexusmods.com/godofwar?tab=popular+%28all+time%29
Men jag tror nog att det dyker upp lite naket så småningom, vet nog att du suktar efter det.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Frilansare
Skrivet av Belfry:

Än så länge är det mindre grafiska uppdateringar samt några sparfiler. https://www.nexusmods.com/godofwar?tab=popular+%28all+time%29
Men jag tror nog att det dyker upp lite naket så småningom, vet nog att du suktar efter det.

Ja herregud, Mimer med bara en cod piece över munnen liksom.

1
Skriv svar