Rykte: Hogwarts Legacy verkar INTE bli försenat till nästa år

Robot
Rykte: Hogwarts Legacy verkar INTE bli försenat till nästa år

Såvida det inte släpps alltför många heta spel runt samma period.

#Avalanche-software, #Hogwarts-legacy


Frilansare

Ser orimligt mycket fram emot detta trots att jag har lite svårt för Potter-världen.

Medlem

Så nu ryktas det om att ryktet om försening endast är ett rykte som inte stämmer...

Wohoo!

Medlem

Hösten verkar bli livsfarlig för RPG-entusiaster! Hogwarts Legacy, BG3 och Starfield 🍻

Medlem

Jag har velat spela ett riktigt Harry Potter spel länge men är lite orolig att det är Avalanche som gör det. Det är bara Just Cause 2 och Mad Max som jag tycker dom har lyckats bra med.


signatur

PSN: OAKTHYR

Skribent
Skrivet av OAKTHYR:

Jag har velat spela ett riktigt Harry Potter spel länge men är lite orolig att det är Avalanche som gör det. Det är bara Just Cause 2 och Mad Max som jag tycker dom har lyckats bra med.

Du tänker på Avalanche Studios, det här är en annan utvecklare med snarlikt namn

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Du tänker på Avalanche Studios, det här är en annan utvecklare med snarlikt namn

Aha Tyvärr så har inte Avalanche Software något spel jag känner igen. Då får jag helt enkelt vänta och se vad dom lyckas skapa.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Det är väl som med alla andra spel som utvecklas/utvecklats under pandemin, det kommer när det kommer.
I och med hur svårt det kan vara att få ihop en fungerande arbetsmiljö så är det bara att räkna med att inget är säkert förrän spelet nått guld

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Hoppas de nailar kvastflygningen.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

MrU
Medlem

Visst kommer detta även till Playstation? Står endaqt PC & Xbox i denna nyhet.

Medlem

Hoppas detta stämmer! Snackas om release sommar/tidig höst. Håller tummarna.

Skrivet av MrU:

Visst kommer detta även till Playstation? Står endaqt PC & Xbox i denna nyhet.

Det gör det, både PS4 och PS5 Har ju ryktats om att det ska visas upp på nästa State of Play också.

Skribent
Skrivet av MrU:

Visst kommer detta även till Playstation? Står endaqt PC & Xbox i denna nyhet.

Det har du helt rätt i, det är bara jag som missat att klicka i PS.

Medlem

Inget Harry Potter-fan men har iaf sett nog för att veta vad en del namn och företeelser innebär, och ett nytt open world-RPG tackar man aldrig nej till.

Skribent
Skrivet av OAKTHYR:

Aha Tyvärr så har inte Avalanche Software något spel jag känner igen. Då får jag helt enkelt vänta och se vad dom lyckas skapa.

Har för mig de har gjort Mortal Kombat-spel back in the days? Sen massa Disney-spel, bland annat de där leksaksgubbar-scanas-på-portaler-spelen Disney Infinity.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ser orimligt mycket fram emot detta trots att jag har lite svårt för Potter-världen.

Ser orimligt mycket fram emot detta för att jag älskar Potter-världen.

Hoppas det inte blir en besvikelse.

Avstängd

Måtte detta bli bra!

Sim sala bim!

Medlem

Herre min vad jag ser fram mot spelet!

Medlem

Tredje kvartalet? Hade hoppats på april-maj...


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar