Take-Two hävdar att GTA-trilogin gjort "mycket bra ifrån sig" efter releasefiaskot

Medlem

Menar de att det bara sålt bra eller har de faktiskt patchat ihop allt så det faktiskt är en definitiv utgåva?

Medlem

Känsligt ämne, ban-hammaren var framme....

Mina tankar kommer åter till pre-purchase kulturen.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Känsligt ämne, ban-hammaren var framme....

Mina tankar kommer åter till pre-purchase kulturen.

Har nog inget med ämnet att göra utan personens kommentarer och beteende.

Får nog en ny användare vilken dag som helst som fortsätter svinga åt alla håll!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

"QanonTrumpLover" visar vad en typisk Trump-anhängare är. En person som är otrevlig mot sina medmänniskor och förolämpar alla som inte håller med en.

On topic: Det här med remasters blir ofta fiaskon. Tråkigt. :/ Spelutvecklare borde lära sig av varandras misstag.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Har nog inget med ämnet att göra utan personens kommentarer och beteende.

Får nog en ny användare vilken dag som helst som fortsätter svinga åt alla håll!

Tittade på hans inlägg, och tyckte inte de var så farliga, men men.... Tror admins kan se trender bättre än mig.😉

Höll dock med om att fan-boy-ism kan vara lite av ondo, men samtidigt så kan man inte sätta orimliga krav på utvecklare. Att saker inte funkar på release ÄR dessvärre praxis, men titeln kan ju vara värd att spela senare om de fixar det. Witcher 3 var inte utan problem på release, men idag kanske man kan säga att det är lite av ett toppspel.

Vad man kan göra då är att inte köpa innan släpp och sedan plocka upp det lite senare på rea. Man kan iaf vänta någon dag så man får det första kommentarerna om produkten faktiskt levererar.☺️

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

"QanonTrumpLover" visar vad en typisk Trump-anhängare är. En person som är otrevlig mot sina medmänniskor och förolämpar alla som inte håller med en.

On topic: Det här med remasters blir ofta fiaskon. Tråkigt. :/ Spelutvecklare borde lära sig av varandras misstag.

Det var dock en av dom dummast generaliseringar jag har hört. 😅

Remasters failar ofta tycker jag för det känns bara som en snabb cash grab. Remakes kan däremot kan vara riktigt bra.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Tittade på hans inlägg, och tyckte inte de var så farliga, men men.... Tror admins kan se trender bättre än mig.😉

Han har flamat och baitat varenda tråd på forumet.

Skrivet av Hymer:

Det var dock en av dom dummast generaliseringar jag har hört. 😅

Remasters failar ofta tycker jag för det känns bara som en snabb cash grab. Remakes kan däremot kan vara riktigt bra.

Var ingen generalisering. Det är en del av kulturen som skapas av Trump. Han är inte direkt känd för att ha en trevlig, ödmjuk eller respektfull framtoning.

Medlem

Kan vi inte hålla diskussioner om f.d. presidenter och dessas anhängare utanför en tråd om GTA-remastern? Känns som att det är "skapligt" off-topic. Och en del individer skapar användare med profiler/namn/profilbilder som *endast* är till för att baita (det behöver alltså inte vara särskilt sant, eller ligga något annat bakom), fall inte för det.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Nostalgi säljer och de vet de om, smash and grab. Men vilket företag gillar inte pengar? Sen spelar det ingen roll när GTA6 släpps då det ändå kommer sälja i 50milj exemplar.

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Det var då fan att YouTube skulle ta bort synliga dislikes... Rockstar fick välförtjänt med dislikes.

Denna sidan tog också bort dislikes för folk blev ledsna och det såg inte bra ut helt enkelt. Tråkigt =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Han har flamat och baitat varenda tråd på forumet.

Han hann skriva 26 inlägg, varav en del har haft + på...
Han var kanske på en aningen mer aggresiv än många, men var någon som direkt uppmuntrade honom att avregistrera sig för han klagade på bla icke fungerade spel. Det kanske inte var så trevligt det heller.

Känner själv en viss frustration över detta släpper då jag haft GTA SAN Andreas på "Bucklet list", och hoppades att denna Remake skulle göra det mer intressant att spela... Får se om framtiden blir bättre.

Medlem

Verkar som att det bästa med det här spelsläppet är att det är i en ny motor. Kanske lättare att göra prefekt för moddare då.

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Det var då fan att YouTube skulle ta bort synliga dislikes... Rockstar fick välförtjänt med dislikes.

Om du sitter på Chrome till datorn

https://chrome.google.com/webstore/detail/return-youtube-disl...


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

Nice! Sitter på Firefox men fanns liknande tillägg där också. Nu gäller det bara att en majoritet av YouTube-tittare lägger till det i sina webbläsare.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

12
Skriv svar