Daemons of Chaos är Total War: Warhammer 3:s åttonde fraktion

Robot
Daemons of Chaos är Total War: Warhammer 3:s åttonde fraktion

Kombinera trupper från de olika chaos-gudarna.

#Creative-assembly, #Total-war-warhammer-3


Frilansare

Nog den fraktion jag är minst sugen på. Saknar stringensen hos de andra. Men jädrans vad sugen jag är på spelet i sig.

Medlem

Själv väntar jag på Kaos Dvärgarna med spänning.

Längtar som fan på detta..
Märkte igår att streamers har redan fått börja lira det så nu är där rätt mycket Gameplay ute


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Så mao är nya faktionen "Chaos Undivided". Trodde det var det som Archaon's faktion från Warhammer 1 var.


signatur

I drank what?

Medlem

Inte alls varit så peppad hittils. Men har tittat på lite gameplay från 2:an och det där såg ju inte alls dumt ut. Kanske skall försöka titta på lite streamers kring 3:an och ha detta på radarn.

Medlem

Om ni vill se mer streamde legendoftotalwar dom igår finns på hans youtube

Inaktiv

Fick "leksaksreklam från tidigt 90-tal" vibbar av musiken i trailern.

Medlem

Vänta lite. Helt missat att spelet kommer ingå i Game Pass från dag1. Blir svårare och svårare att ducka game pass. Så mycket bra där. Har lite i backlogen att spela igenom den är det nog läge att slå till. Kan man ju testa Total Warhammer 3 den vägen då.

Medlem

Jag kan knappt bärga mig! Så mycket nytt och lovande saker!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Warhammer III och Elden Ring i februari, fy fan.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Hypen är hög. Enligt mig är TWW serien den bästa på ett decennie (kanske mer) och CA verkar ha gått all in med detta spelet. Vissa små skavanker verkar leva kvar men fy fan detta VERKAR bli hur bra som helst!

Medlem

Rätt synd att dom tog den tråkiga falangen av warhammer, 40k total war tack.
Med det sagt så gillar jag ändå föregående spelet.

1
Skriv svar