Dying Light 2 försenas till Nintendo Switch

Robot
Dying Light 2 försenas till Nintendo Switch

Men resten av plattformarna får spelet i februari som planerat.

#Dying-light-2, #Techland


Moderator | Testpilot

Är det någon här på FZ som testat cloud-versionerna till spel som finns till Nintendo Switch? Om så är fallet, hur tycker ni det fungerar?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Är det någon här på FZ som testat cloud-versionerna till spel som finns till Nintendo Switch? Om så är fallet, hur tycker ni det fungerar?

Jag har kört en del Control, och det fungerar oväntat bra. Hade inga problem med lagg eller så.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ovanligt, varför inte bara släppa spelet överallt.
Gick ju bra för CP2077 på ps4.

Medlem

man ska inte spela såna här spel på en switch förstår inte varför man vill...

Avstängd
Moderator | Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

man ska inte spela såna här spel på en switch förstår inte varför man vill...

Bärbart.

Kräver förvisso bra uppkoppling också och det torde väl betyda att man inte kan spela det var som helst som ett vanligt spel (om jag förstår det rätt).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Bärbart.

Kräver förvisso bra uppkoppling också och det torde väl betyda att man inte kan spela det var som helst som ett vanligt spel (om jag förstår det rätt).

Jag kan nämna att jag har 100/100 här hemma och det var på den uppkopplingen jag körde spelet, så tror nog det inte fungerar lika bra om du kopplar upp switchen mot din mobil.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har 500/500, spelade Kingdom hearts 3 demot och det funkade sådär.. Var inte jätte bra upplevelse..

Medlem

Switch versionen kommer säkert ha fulare texturer, geometri osv.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Jesus christ i'm fuqqin taggad för Steam releasen om 2 veckor.

Ja, usch för att lira detta på Switch. Liten skärm, klumpig kontroll, låga texturer...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Har 500/500, spelade Kingdom hearts 3 demot och det funkade sådär.. Var inte jätte bra upplevelse..

Samma här, hade lite problem men köpte en dyrare bra router och kan till och med spela rocket league på wifi lätt nu (känns som det är spelet man inte kan tolerera något lagg i mest)

1
Skriv svar