Sjukt läckra Witchfire kommer till early access senare i år

Robot
Sjukt läckra Witchfire kommer till early access senare i år

Från skaparna av The Vanishing of Ethan Carter.

#The-astronauts, #Witchfire, #nyhetstips


Medlem

Det ser helt vansinnigt stämningsfullt ut må jag säga...mys, mys

Gnällkuk

Blev redigt taggad när man såg denna! Får hoppas att den lever upp till de stora förväntningarna. Rougelite passar mig väl!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Lustigt, tänkte på detta spel igår men kunde inte minnas namnet.

Medlem

Äntligen, var rädd att de lagt ner det.

Medlem

Är det bara jag som sitter o tittar på löven och rörelserna på träden när det blåser? Min mun drägglar...

Medlem

Jäklar vad läckert det ser ut!

Medlem

Tyckte väl det kändes väldigt mycket The Vanishing of Ethan Carter i början på grafikstilen. Att det är samma utvecklare förklarade ju saken. Såg inte att det stod i artikeln innan jag började kolla^^.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Är det bara jag som sitter o tittar på löven och rörelserna på träden när det blåser? Min mun drägglar...

Oftast är det just munnen drägel kommer ifrån

Men yes, älskar just blåsten i trailern!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Såg rackarns mysigt ut. Reagerade dock på att kameran känns som en är placerad 1 meter ovanför marken. Man kanske spelar som en kortväxt person iof

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Är det bara jag som sitter o tittar på löven och rörelserna på träden när det blåser? Min mun drägglar...

Har bara funnits i 10 år nu.

Medlem

ser grymt ut....riktigt fin environment art och character design. Kan bli nåt om de fortsätter i den riktningen.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar