Spana in 40 minuter Dying Light 2-gameplay

Robot
Spana in 40 minuter Dying Light 2-gameplay

Några utvalda har fått uppleva zombieapokalypsen i förstaperson.

#dying-ligt-2, #gameplay, #nyhetstips


Medlem

"Fokus på ärstrider" vad är detta för nytt påhitt?

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

"Fokus på ärstrider" vad är detta för nytt påhitt?

Verkar vara något som främst utförs under " inedningen" av kampanjen


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

oh shit the rad brad, fan va stor han har blivit. Kollade när han spelade god of war och dead space 1 för typ 10 år sedan

Medlem
Skrivet av matt76:

Verkar vara något som främst utförs under " inedningen" av kampanjen

Säkert vidren som ligger bakom det.

Medlem

Nej tack, jag vill inte se detta.

Ser verkligen fram emot att spela detta dock!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Nej tack, jag vill inte se detta.

Ser verkligen fram emot att spela detta dock!

Det handlar om ett sidouppdrag så det är ingen spoiler från mainstory.
Blev mer tagg efter denna video!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Väldigt tomma ansiktsuttryck. Stämmer inte överens med känslorna rösterna förmedlar. Väldigt svajiga karaktärer. 😂

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Det handlar om ett sidouppdrag så det är ingen spoiler från mainstory.
Blev mer tagg efter denna video!

Jag förstår hur du tänker, men även sidouppdragen vill jag inte ha spoilade


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Verkar som ett riktigt tråkigt spel

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Väldigt tomma ansiktsuttryck. Stämmer inte överens med känslorna rösterna förmedlar. Väldigt svajiga karaktärer. 😂

Ja det var verkligen ingen känsla i karaktärernas ansikte när han snackade med dom.
Får se om detta gäller alla uppdrag eller bara sidouppdrag som denna.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Jag förstår hur du tänker, men även sidouppdragen vill jag inte ha spoilade

Samma här! Nu är det på tok för nära för att sitta och kolla på gameplay när man själv snart ska få sätta tänderna i det. Jag förstår att inte alla bryr sig men själv föredrar jag att upptäcka ALLT själv när jag spelar, dvs om man kan crafta, hur zombies ser ut och vilka sorter som finns osv osv osv. Det är inte bara story som kan spoilas men sen är det ju upp till var och en vad man vill undvika.

Medlem

Herregud vad parkouren ser rolig ut, bara två veckor till, är SÅ taggad!

FZ, vet ni hur det är med review embargo? Kommer vi få se en recension innan release?


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av noreason:

oh shit the rad brad, fan va stor han har blivit. Kollade när han spelade god of war och dead space 1 för typ 10 år sedan

Ja precis, har kollat hans videos sen första the last of us, riktigt trevlig snubbe att lyssna på också då jag inte tycker han pratar "för mycket" heller jämfört med många andra. Dessutom har han gått o blivit farsa så "therad-dad" numera 😜


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Ser ut som och låter som ett upphottad Days Gone med first-person och parkour. Combat såg dock väldigt trist ut. Fieden flyger 3 meter från ett slag med baseball trä. Sen är som någon redan nämner karaktärerna väldigt stela i ansiktet.

Nja, detta kommer man inte testa.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Väldigt tomma ansiktsuttryck. Stämmer inte överens med känslorna rösterna förmedlar. Väldigt svajiga karaktärer. 😂

Funkade i witcher 3 och gamla mass effect.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Funkade i witcher 3 och gamla mass effect.

2007 och 2015...

Jag håller med om att något känns off i hur rösterna beter sig i förhållande till uttryck/rörelser.
Farcry3 tror jag gjorde det bättre och det har några år på nacken nu...

Kan ju hoppas på gameplay blir lyckat, det jag ser fram emot mest...

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Väldigt tomma ansiktsuttryck. Stämmer inte överens med känslorna rösterna förmedlar. Väldigt svajiga karaktärer. 😂

Spelade du ettan? Där kan vi snacka om android varning🤣

Medlem

Har för mig att det tar 500 timmar om man vill klara alla olika slut, vilket innebär att man måste spela om spelet ett par gånger? Att klara alla quest och collectibles tar närmre 100 timmar.

International
Man of Mystery

Ser riktigt nice ut, kommer spela det från dag1. Älskade första spelet och farten man sprang genom stan med


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Spelade du ettan? Där kan vi snacka om android varning🤣

Och att uppföljaren ser ut som den gör sju år senare är skrämmande.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Och att uppföljaren ser ut som den gör sju år senare är skrämmande.

Haha ja det in man ju tycka. Själv bryr jag mig inte jättemycket. Tycker att världen ser detaljrik ut och parkour’andet lika tillfredställande som ettan. Vissa spel är bra på vissa saker medans andra är bra på annat. Men det är såklart trist när man ser att dom verkligen försökt lägga krut på karaktärsdrivet berättande och så når dom inte hela vägen fram. Förhoppningsvis så är det bättre skrivet än ettan.

1
Skriv svar