Ghostwire Tokyo kan ha fått sitt släppdatum avslöjat via Playstation Store

Robot
Ghostwire Tokyo kan ha fått sitt släppdatum avslöjat via Playstation Store

Resident Evil-skaparens nya spel verkar komma i mars.

#Ghostwire-tokyo, #Shinki-Mikami, #Tango-gameworks


Medlem

Fasen vad jag ville tycka om the evil within. Men den skakiga kameran fick mig faktiskt att må illa,och trial and error gameplayet gjorde mig otroligt frustrerad. Hoppas detta blir bättre. Vågar man hoppas?

Medlem

Känns som man rätt sällan avslöjar releasedatum med 2/3 månaders marginal till släpp...

Typ alla relativt AAA-iga spel har väl fan typ alltid en lucka på ett halvår iaf från datum till släpp?

Mars låter för tidit.

Dom har även aldrig visat live uncut gameplay från spelet...

Mars? Nää.. Fetglöm hörrni

Dont shoot the messenger!

En hunka utdelas om jag har fel.


signatur

subterranean homesick alien

Skribent
Skrivet av Anton Q:

Känns som man rätt sällan avslöjar releasedatum med 2/3 månaders marginal till släpp...

Typ alla relativt AAA-iga spel har väl fan typ alltid en lucka på ett halvår iaf från datum till släpp?

Mars låter för tidit.

Dom har även aldrig visat live uncut gameplay från spelet...

Mars? Nää.. Fetglöm hörrni

Dont shoot the messenger!

En hunka utdelas om jag har fel.

Normalt sett hade jag hållit med, men eftersom det redan försenats en gång, och då med orden att det skulle komma "tidigt 2022", är det nog inte uteslutet att datumet stämmer. De kanske bara vill hålla på det fram tills att de är helt säkra på att de kan hålla det.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Normalt sett hade jag hållit med, men eftersom det redan försenats en gång, och då med orden att det skulle komma "tidigt 2022", är det nog inte uteslutet att datumet stämmer. De kanske bara vill hålla på det fram tills att de är helt säkra på att de kan hålla det.

Dom har ju inte ens börjat köra en fram-till-release marketing push, eller visat spelet ordentligt elle rpå länge... Och det är 2/3 månader till släpp - då ska spelet redan vara skickat på tryck och dom jobbar på typ en day 1 patch eller så ist för release vers.

Att det skjutits upp tidigare samt att det nämnts ett löst datum (för över ett halvår sen) finns det ingen som helst täckning för att det skulle antyda att släppet hålls.
Finns ingen korrelation emellan tidigare framskjutningar samt angivna lösa datum & analkande släpp.

N.E.J.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Känns som man rätt sällan avslöjar releasedatum med 2/3 månaders marginal till släpp...

Typ alla relativt AAA-iga spel har väl fan typ alltid en lucka på ett halvår iaf från datum till släpp?

Mars låter för tidit.

Dom har även aldrig visat live uncut gameplay från spelet...

Mars? Nää.. Fetglöm hörrni

Dont shoot the messenger!

En hunka utdelas om jag har fel.

Man får tänka att Sony har en mängd exklusiva spel på gång den närmaste tiden.

Det känns ganska troligt att det kan vara något slags event eller en State of Play på gång inom kort där datumet kan avslöjas.

Medlem
Skrivet av Margy:

Man får tänka att Sony har en mängd exklusiva spel på gång den närmaste tiden.

Det känns ganska troligt att det kan vara något slags event eller en State of Play på gång inom kort där datumet kan avslöjas.

Det ska till illa kvickt isåfall


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Löfbergs lila:

D som talar för d (utöver att detta datumet kom upp på PS Store) är att d redan tidigare legat under kommer snart bannern i PS5 butiken och att d har ett "Q1 2022" sen förut.

Jag vet inte om web banners från Sonys marknadsavdelning är en speciellt bra mätpinne för det där.

En bra mätpinne är att dom visat mycket tydligt stabilt oklippt gameplay eller att utvecklaren gjort handfasta uttalanden samt att dom faktiskt gör en stor dyr marknadsföringpush som man mest bara gör inför release.

Inget av dessa positiva tecken syns till & release ska vara om 2.5 månad... 75 dagar...

N.E.J..

NEEEEEEEEEEEJ!

Vänta och se, så kan en ta mig på orden nästa gång

Tidigast Augusti antaligen oktober/november möjligtvis 2023.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har även redan hunnit åldersmärkas på sina håll så det talar väl för att mars kan stämma. Ryktas om ett State of play i februari så då lär vi få se mer

Medlem
Skrivet av Löfbergs lila:

Tänk på d att "utvecklaren" här är Bethesda/Microsoft. D kommer inte göra en stor och dyr marknadsföringpush för en PS5 titel. Pushen d ges är nog just den från Sonys marknadsavdelning.

...Hoppet är det sista som lämnar människan


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar