Robot
Just Cause 2

Söderkisarna på Avalanche Studios är tillbaka med en andra storslev kaosaction. Vi ler brett medan vi sätter Panau i lågor.

#just-cause-2


Medlem
Just Cause 2

Wow! Jag blev glatt överraskad. Kanske blir att kolla in (om man nu inte vinner såklart!).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Haha, låter som ett rätt kul spel iallafall. Inväntar och ser reaktioner på PC-utgåvan...

Medlem

Lite av en överraskning, får hoppas att man vinner då

Medlem

Ja, hoppas att man vinner som sagt! Det verkar riktigt härligt att få skapa kaos

När jag testade demot så blev jag lite orolig när det gäller tangentbords kontrollen, kunde inte mappa Enter tangenten eller alla mina musknappar.

Hoppas det bara var så i demot för jag har förbokat spelet.

Spelet verkar annars helgrymt.:heart:


signatur
Medlem

Lirade demot på PS3an, riktigt skoj faktiskt! Skulle inte säga nej till att vinna det


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Wow. Spelets beskrivning här låter som det GTA jag suktat efter, och det GTA Rockstar aldrig vågat göra sedan seriens storhetstid. Fast på en tropisk ö, förstås. Tål att testas det här.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Inte haft stora förväntningar om story men det ser ut att kunna bli en av de mest underhållande spelen på länge.

Inaktiv

Bra spel, bra recension och underbara bildtexter

Medlem

Download DIRR


signatur

The King is Back

Medlem

Fan nu skulle man ha en 58xx i burken. Detta spel ska inhandlas samtidigt som AC 2.


signatur

Have a good time!

Medlem

det här spelet måste skaffas. hoppas jag vinner det i tävlingen

Medlem

Lirade demot men fastnade av någon anledning aldrig riktigt, fanns ingen direkt handling eller story att följa känns det som!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

spelade demot och det var väl mer av samma sak som i ettan... (Som dessutom var duktigt konsollskadat på pc...) typ omöjligt att dö.

Lite snyggare dock... annars passar det nog rätt bra i soptunnan (undra när utvecklare ska lära sig att grafik inte är allt)


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Medlem

"Vi kan kalla det Martin Timell-action."

HAHA!!

Blev som någon tidigare talare förgrymmad att inte kunna binda tumknappen på musen till grappling hooken. kanske får bli till 360..

Medlem

Har provat demon både på pc och xbox360 och jag gillar det skarpt. Om du gillar att leka runt i en öppen värld så är det här ett kul spel för dig.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

spelade demot och det var väl mer av samma sak som i ettan... (Som dessutom var duktigt konsollskadat på pc...) typ omöjligt att dö.

Lite snyggare dock... annars passar det nog rätt bra i soptunnan (undra när utvecklare ska lära sig att grafik inte är allt)

Så du tycker spelet är skit? Fast han i recensionen verkar inte ha tyckt det, kanske bara så att det är spelet inte passar dig? Behöver inte vara skit för det.

Medlem

Verkar rätt lovande, ska nog testa demot

Medlem

provade nyss PC-versionen! lite blandade känslor,, visst är det en "arkad" shooter, men jisses va "arkad" det är,, lite smått ooptimerat kan ja tycka..

En konsollportning rakt av!

Spelat baserat på 1 timmes spelande 6/10

Medlem

Ser jäkligt trevligt ut:)

Medlem

dirr dorr på detta satthhhh


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Skrivet av Mikolino:

provade nyss PC-versionen! lite blandade känslor,, visst är det en "arkad" shooter, men jisses va "arkad" det är,, lite smått ooptimerat kan ja tycka..

En konsollportning rakt av!

Spelat baserat på 1 timmes spelande 6/10

Går ju bara spela 30 minuter. Så lägg ner. Dock så visste väl alla att det är ett konsolspel.


signatur
Inaktiv

Jag vet inte jag, "Martin Timell-action" låter som man kommer att somna i soffan bara man tar på skivan...

Medlem

4/5?...okej, ja skribenten måste då älska sandlåde-spel för att ge det ett så högt betyg. Demot var då inget som gav mersmak.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

MrX
Medlem
Skrivet av redmac:

4/5?...okej, ja skribenten måste då älska sandlåde-spel för att ge det ett så högt betyg. Demot var då inget som gav mersmak.

Ja smaken är som baken, delad i 27 delar
Jag tyckte demot var helt okej till pc, förutom då att dem har gjort en epic fail på hur musen styr siktet på det spelet -_-

Jag kan tänka mig ge spelet 3 i betyg men inte mer just pågrund av dåligt mus stöd.

Medlem

Kul recension! Den får 5/5

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Mikolino:

provade nyss PC-versionen! lite blandade känslor,, visst är det en "arkad" shooter, men jisses va "arkad" det är,, lite smått ooptimerat kan ja tycka..

En konsollportning rakt av!

Spelat baserat på 1 timmes spelande 6/10

Går ju bara spela 30 minuter. Så lägg ner. Dock så visste väl alla att det är ett konsolspel.

Det är ju bara att starta om demot?

Inaktiv

Ser mkt lovande ut!:)


signatur

Love will set you free

123
Skriv svar