Slutskällt! Inga fler uppdateringar till Watch Dogs: Legion

Robot
Slutskällt! Inga fler uppdateringar till Watch Dogs: Legion

Septemberuppdateringen var den sista.

#watch-dogs-legion


Medlem

Coolt.
Har väl spelat det sammanlagt tre timmar. Skräpspel.

Jag och polaren försökte oss på COOP/multiplayer men fattade INGENTING så det blev avinstallation.

Medlem

Tycker det är ett ok spel, men inget toppspel direkt. Känns som de behöver tänka om eller göra något helt annat när det gäller spel i en öppen stad. Dessutom släpptes det väl strax innan Valhalla, som är bättre (även om Odyssey är ännu bättre).

Medlem

När FZ recenserade Watch Dogs: Legion fick spelet en trea. Alltså, snäppet under tvåan.

Är det inte över tvåan?

Medlem

Skaffade det i samma veva som jag skaffade Series X. Slutade spela för att sparfunktionen helt plötsligt kunde sluta fungera och man kunde gå miste om flera timmars speltid. Antar att detta problem är löst sedan långt tillbaka, men jag känner ändå inget riktigt sug att återuppta det, inte ens nu när det lagt till ett 60 FPS-läge.

Medlem
Skrivet av baxtex:

När FZ recenserade Watch Dogs: Legion fick spelet en trea. Alltså, snäppet under tvåan.

Är det inte över tvåan?

Vet inte om du gör dig putslustig, men annars antar jag att de menar att spelet fick ett snäpp under det Watch Dogs 2 fick.

Medlem
Skrivet av baxtex:

När FZ recenserade Watch Dogs: Legion fick spelet en trea. Alltså, snäppet under tvåan.

Är det inte över tvåan?

jag anser att WD3 är det sämsta i trilogin

Medlem
Skrivet av Nimafor:

jag anser att WD3 är det sämsta i trilogin

Haha jag trodde meningen syftade på betygsskalan, inte spelet. 🤓

Medlem
Skrivet av Fulci:

Tycker det är ett ok spel, men inget toppspel direkt. Känns som de behöver tänka om eller göra något helt annat när det gäller spel i en öppen stad. Dessutom släpptes det väl strax innan Valhalla, som är bättre (även om Odyssey är ännu bättre).

Jag håller med. Det är ett okej spel, med en del mekaniker som var rätt roliga att använda.

Men London som öppen stad fungerade inget vidare. Allt kändes väldigt mycket samma samma oavsett var man befann sig. Saknade variation helt enkelt. Lite engelsk landsbygd liksom.

International
Man of Mystery

Jag gillade det, gillade London också.. det enda jag egentligen störde mig på lite var dels de lite krystade dialekterna och dialogerna, samt att det var en smula för lätt, även på svåraste settingen. Hade man bara en uppgraderad spindelbot klarade man i stort sett alla uppdrag, förutom de som överväldigade en med flygande robotar då lite robothack gjorde susen.

Gillade särskilt det nya Bloodlines där man fick spela med Aiden och Wrench

Inte den bästa klockhunden, men en god tvåa. Sämst är fortfarande den första som failade på i stort sett allting


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Jag hade riktigt roligt med detta spel. Spelade i våras precis när en stor patch kom och förbättrade i princip allt som jag innan höll som negativt. Att man kunde välja sitt gäng gillade jag starkt. Ett av de mest underhållande spelen 2020 skulle jag säga. För er som gillar serien men inte spelat tror jag det nu är dags!

Medlem

Spelet är inte så dåligt som många vill få det till, skillnaden är väl att spelet egentligen inte är så djupt, men ändå värt att spela.

Bra saker som att kunna skapa sitt eget gäng, välja ditt eget tillvägagående för att klara ett uppdrag, smygandes eller pangades. Du kan välja att smälta in som en soldat, alá Hitman. Spelet har en konstant pågående story, så man är alltid i gång, uppdrag efter uppdrag. Skön parkour med en skön meleé teknik.

Dåliga saker som, inga dödliga vapen kan köpas. Systemet att kunna rekrytera alla skapar en ytlig atmosfär. London är FETT tråkigt, likadant överallt. En ytlig värld där man hellre åker till uppdrag än att utforska.

För en person som jag som gillar Watch Dogs så måste jag ställa mig frågan, vart är dom på väg med serien? Mer djup som 1an tack.

Medlem

Jag testade någon gratishelg. Spontana intrycket var bedrövligt men jag fortsatte ändå. Efter några timmar hade jag ganska kul. Tänker köpa "någon gång".

Geeks Gaming

Köpte de billigt med någon bugg på uplay. Sen gjorde dom en refund på de när dom upptäckte de. Men jag fick ändå spelet. Knappt en timme spelet då det va så fruktansvärt tråkigt att spela.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Köpte de billigt med någon bugg på uplay. Sen gjorde dom en refund på de när dom upptäckte de. Men jag fick ändå spelet. Knappt en timme spelet då det va så fruktansvärt tråkigt att spela.

Samma här, fick Ultimate edition helt gratis på grund av detta. Körde dock igenom hela, var mediokert och tog väl kring 35 timmar att klara av. Kan tillägga att jag trots att jag har säsongspasset så har jag inte kunnat motivera mig att köra DLC:erna, har enbart startat upp spelet för att kolla prestandaskillnader när jag uppgraderat datorn sedan jag klarade det någon vecka efter launch.

1
Skriv svar