Demo på Dynasty Warriors 9 Empires släppt

Robot
Demo på Dynasty Warriors 9 Empires släppt

Redan ute i Japan, men man tager vad man haver.

#demo, #dynasty-warriors-9, #empires


Gnällkuk

Utan översättning till Steam? Det är alltså 100% på japanska utan engelska undertexter?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FM-guru
F.d. Sisyr

Nu ska jag komma ihåg att Bennet tycker att en FZ:a trea är "rätt sval"!

Skrivet av trickeh2k:

Utan översättning till Steam? Det är alltså 100% på japanska utan engelska undertexter?

Demot borde vara på engelska. Texten alltså. Skärmdumparna i artikeln har ju engelsk text. Engelska fullversionen kommer 15:e dock.

EDIT: Jaha, nu såg jag. Du åsyftade Jockes kommentar om Steam. Jo, det kommer ha engelsk text. Citat från Steam; "Note: A version for which in-game text has been translated to English, French, German, Italian, and Spanish is slated to be available for use from February 15th, 2022."

Gnällkuk
Skrivet av Sisyr:

Nu ska jag komma ihåg att Bennet tycker att en FZ:a trea är "rätt sval"!

Demot borde vara på engelska. Texten alltså. Skärmdumparna i artikeln har ju engelsk text. Engelska fullversionen kommer 15:e dock.

EDIT: Jaha, nu såg jag. Du åsyftade Jockes kommentar om Steam. Jo, det kommer ha engelsk text. Citat från Steam; "Note: A version for which in-game text has been translated to English, French, German, Italian, and Spanish is slated to be available for use from February 15th, 2022."

Ahh, okey. Tänkte väl att det var lite udda om det inte skulle finnas subs! Tack!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Jag visste direkt att det var ett asiatiskt spel när jag såg att det var nioende spelet i serien

Medlem

Jag har kanske spelat ett 10-tal olika Dynasty Warriors, Samurai Warriors, Warriors Orochi samt Sengoku Basara.

De är ganska hjärndöda lir allesammans. De kräver inte så mycket, in och kötta, skratta åt dialogerna. De är bra när man är helt slutkörd och inte orkar tänka. De spelas bäst i coop tillsammans i soffan.

Det finns helt klart älskvärda karaktärer. Alla som spelat Dynasty Warriors vet vem Lu Bu är. Se klippet.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det här känns inte som en Jocke-nyhet. Är Fredrik lite krasslig?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar