Mortal Online 2 - steam nyckel bortskänkes

Medlem
Mortal Online 2 - steam nyckel bortskänkes

MMO spelet Mortal Online 2 släpptes här om dagen. Jag har en extra spel-nyckel som jag lyckades vinna på en twitch stream så jag tänkte att jag ger bort den här till någon som vill ha spelet. Nyckeln gäller för spelet i 1 månad sedan behövs det en subscription för att fortsätta spela.

Eftersom Mortal Online 2 är så nischat spel så tänkte jag att istället för att ge bort den till den som är snabbast på att svara så kommer jag att välja ut någon av er som svarar här med en kort kommentar om varför du vill spela Mortal Online 2.

Lycka till. Jag ger bort nyckeln i morgon!

Update: Nyckeln har delats ut

Medlem

Kan prova?

Edit:

haha läste bara hälften, svara snabbast typ :D.

Bättre den går till någon som verkligen längtat. Jag skulle nog bara bli för frustrerad

Medlem

Jag är försiktigt nyfiken... Spelet ger mig vibbar av Kingdom Come: Deliverance och i viss mån Oblivion, två väldigt stora favoriter. Jag är uppenbarligen inte tillräckligt övertygad för att köpa spelet på eget bevåg, men det vore oerhört spännande att få testa.

Moderator | Testpilot

Gief

Edit: Fan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade gärna velat testa detta då jag verkligen letar efter en värld efter WoW-tiden. Det verkar galet intressant o än bättre att de är svenskt med gör det ännu mera spännande !

Medlem
Skrivet av naess91:

Hade gärna velat testa detta då jag verkligen letar efter en värld efter WoW-tiden. Det verkar galet intressant o än bättre att de är svenskt med gör det ännu mera spännande !

Du vet väl att spelet är open world PvP, skulle verkligen inte det som en ersättare till wow. Skulle föreslå guild wars 2 isf.

Medlem

Jag gillar att slå folk


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Imponerande motiveringar hittills! 😂

Finns tid kvar om någon mer vill ha chansen. Delar ut nyckeln i eftermiddag när jag kommer hem från jobbet.

Medlem

Jag var med och jobbade på Mortal Online 1, vore kul att testa hur 2:an är 😊

Medlem

Ta nån som kan rädda aktiekursen för alla som köpt Star Vault (jag har inte gjort det).

Medlem

Jag testade spelet under öppen beta och det var riktigt roligt tycker jag! Vore kul att testa mer Tack för detta!

Medlem

Jag tror att det kan passa mig, har spenderat flera tusen timmar i gamla ultima online (innan trammel).
Föll dock av mmo-genren när den blev mer mainstream och MYCKET mer "hålla handen", jag gillar att döda (och att dö av) andra spelare.

Medlem

Tack för deltagandet. Vinnaren har fått PM!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Du vet väl att spelet är open world PvP, skulle verkligen inte det som en ersättare till wow. Skulle föreslå guild wars 2 isf.

Beror väl på vad man söker ?

1
Skriv svar