Ready or not, folk att spela med?

Medlem
Ready or not, folk att spela med?

Hallå hallå, en glad amatör här som just införskaffat ready or not. Tänkte kolla om det finns något intresse att dra ihop ett gäng och lira tillsammans. Har en discord server att snacka via för att underlätta det hela lite.

Medlem

Ser ut som ett "roligt" spel.
Kör du på pc eller är det någon konsol?

Medlem
Skrivet av Nizze Najs:

Ser ut som ett "roligt" spel.
Kör du på pc eller är det någon konsol?

Det är kul men jäkligt svårt, tydligt att man lär vara ett gäng som samarbetar för att få ut det mesta ur den. Jag kör på pc, tror inte det finns på konsol.

Medlem

Hej!

Spelar du fortfarande? Har du ett gäng att lira med?

Medlem
Skrivet av Nrldsgld:

Hej!

Spelar du fortfarande? Har du ett gäng att lira med?

Tjena! Blev en lite gäng men de flesta har slutat tyvärr ,men jag spelar fortfarande lite då och då.

Medlem

Hur ter sig detta spelet om man jämför med "zero hour"?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Hur ter sig detta spelet om man jämför med "zero hour"?

Har inte provat det själv, men från vad jag hört så står det mellan RoN eller ZH så ska RoN vara det bättre valet. Men inget jag kan bekräfta på egen hand.

Medlem

Jag lirar en del nu, har fastnat rejält. Sjukt intensivt, och verkar dessutom blivit bättre och bättre sedan launch!
Bara skicka PM så kan vi länka upp (Y)

Medlem
Skrivet av Nrldsgld:

Jag lirar en del nu, har fastnat rejält. Sjukt intensivt, och verkar dessutom blivit bättre och bättre sedan launch!
Bara skicka PM så kan vi länka upp (Y)

Men härligt! Ja jag lirar gärna! Har lite mycket just nu men så fort det lugnar ner sig så är jag på!

Medlem

Återupplivar tråden

Träffade några svenskar av slumpen häromdagen. Var riktigt kul till servern krascha och jag blev disconnected.

Tycker det är riktigt kul när man kör lite seriöst och kommunicerar. Ofta är det tyvärr tysta spelare som kör solo pepprar, dör och hoppar av servern.

Finns det nån Discord eller nån här man kan adda på Steam som brukar lira?

Medlem

Hej. Adda mig på Discord triple_xr#7471

1
Skriv svar