Den är här! Sista trailern från Uncharted-filmen innan biopremiären

Robot
Den är här! Sista trailern från Uncharted-filmen innan biopremiären

16 februari är det dags.

#uncharted


Medlem

Vilket skräp.

Medlem

kass med marky mark.

Medlem

Gissar på flopp!

Är det 16 februari i Sverige?

Medlem
Skrivet av Raider:

Gissar på flopp!

Hoppas på flopp

Medlem
Skrivet av Mr_Drake:

Hoppas på flopp

Måste vara roligt att ha arbetat på ett film-projekt i flera år, oavsett om du är skådespelare, kameraman, kostymansvarig eller gjort specialeffekter, och random folk på internet hoppa det går skit för det arbetet du gjort.

Medlem
Skrivet av Raider:

Gissar på flopp!

Skrivet av Mr_Drake:

Hoppas på flopp

God chans för flopp

Det är ju trots allt en tv-spelsfilm.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Mr_Drake:

Hoppas på flopp

Konstigt folk ni är som hoppas något blir dåligt istället för att vilja ha fler kanonbra saker att se på. Är livet så förjävligt för er att allt och andra måste dras ner på samma nivå, eller vad handlar det egentligen om?

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Konstigt folk ni är som hoppas något blir dåligt istället för att vilja ha fler kanonbra saker att se på. Är livet så förjävligt för er att allt och andra måste dras ner på samma nivå, eller vad handlar det egentligen om?

Xbox fanboys som vill att allt Sony gör ska gå dåligt.

Själv tror jag typ runt 6-7 imdb men en härlig äventyrs komedi film som är värd att se.

Medlem

Påkostat och ganska larvigt, fast det är väl iofs Uncharted på pricken.

Det något med Tom Holland som jag inte klarar av, han är bara så....ultrageneriskt intetsägande. Det finns liksom ingen själ bakom agerandet, bara sjukt mycket repetition.

Skådespeleriet blir som en kuliss utan djup, är väl delvis Hollywoods fel antar jag.

Medlem
Skrivet av Thane:

Måste vara roligt att ha arbetat på ett film-projekt i flera år, oavsett om du är skådespelare, kameraman, kostymansvarig eller gjort specialeffekter, och random folk på internet hoppa det går skit för det arbetet du gjort.

Är väl inte så konstigt? Du kan vilja att det ska gå dåligt för vissa affärer du inte gillar, företag du inte gillar eller fotbollslag. Det är ju givetvis inget personligt mot de som jobbar där. Nu gillar jag inte trenden där man ska göra filmer/serier av alla spel och därför hoppas jag att den floppar.

Skrivet av Kyraal:

Konstigt folk ni är som hoppas något blir dåligt istället för att vilja ha fler kanonbra saker att se på. Är livet så förjävligt för er att allt och andra måste dras ner på samma nivå, eller vad handlar det egentligen om?

Jag gillar inte att man gör filmer/serier av alla spel och därför hoppas jag att den floppar. Gillar Uncharted som spelserie och hoppas därför att den kommer kommas ihåg som en spelserie.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Xbox fanboys som vill att allt Sony gör ska gå dåligt.

Jag skrev att jag hoppas att den floppar och jag har aldrig ägt ett Xbox. Är jag något så är det i så fall en PS-fanboy.

Medlem
Skrivet av Mr_Drake:

Är väl inte så konstigt? Du kan vilja att det ska gå dåligt för vissa affärer du inte gillar, företag du inte gillar eller fotbollslag. Det är ju givetvis inget personligt mot de som jobbar där. Nu gillar jag inte trenden där man ska göra filmer/serier av alla spel och därför hoppas jag att den floppar.

Jag gillar inte att man gör filmer/serier av alla spel och därför hoppas jag att den floppar. Gillar Uncharted som spelserie och hoppas därför att den kommer kommas ihåg som en spelserie.

Jag kanske är ensam om det men finns väldigt få saker jag vill att det ska gå dåligt för. Inom sporter jag gillar är det kul om det går bra för alla, då blir det mer spännande. Varför skulle man vilja att det går dåligt för något företag eller en affär bara för att jag inte gillar dem? Tänker man längre än sina egna åsikter inser man att det är vanliga människor som blir drabbade ifall det går dåligt.

Medlem

Skräp

Ska fz börja recensera sånt här?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Tror det kommer bli en helt vanlig mellan mjölk film, en helt ok film, som kan överraska.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Thane:

Jag kanske är ensam om det men finns väldigt få saker jag vill att det ska gå dåligt för. Inom sporter jag gillar är det kul om det går bra för alla, då blir det mer spännande. Varför skulle man vilja att det går dåligt för något företag eller en affär bara för att jag inte gillar dem? Tänker man längre än sina egna åsikter inser man att det är vanliga människor som blir drabbade ifall det går dåligt.

Bryr du dig om klimatet är det inte konstigt om du hoppas det går dåligt för företag som skadar klimatet. Gillar du spel är det inte konstigt om du vlir glad om ett "cashgrab"-spel floppar. Har du insett hur dåliga saker Jysk säljer är det inte konstigt om du hoppas att det går utför för den kedjan. Håller du på ett fotbollslag är det inte konstigt om du hoppas att ett konkurrerande lag förlorar. Finns ju massvis med logiska skäl att inte vilja att alla saker blir en succé.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Xbox fanboys som vill att allt Sony gör ska gå dåligt.

Själv tror jag typ runt 6-7 imdb men en härlig äventyrs komedi film som är värd att se.

Jag tycker själv att den verkar vara underhållande.
Är det bara jag som tycker att Tom Holland passar för rollen, alltså som en UNG Nathan Drake?

Medlem
Skrivet av Mr_Drake:

Bryr du dig om klimatet är det inte konstigt om du hoppas det går dåligt för företag som skadar klimatet. Gillar du spel är det inte konstigt om du vlir glad om ett "cashgrab"-spel floppar. Har du insett hur dåliga saker Jysk säljer är det inte konstigt om du hoppas att det går utför för den kedjan. Håller du på ett fotbollslag är det inte konstigt om du hoppas att ett konkurrerande lag förlorar. Finns ju massvis med logiska skäl att inte vilja att alla saker blir en succé.

Bryr jag mig om klimatet ser jag gärna att företagen stället om till ett miljövänligt alternativ. Bättre för ekonomin än massa konkurser och arbetslösa. Skulle inte säga att jag blir glad om något spel floppar. Tråkigt för inblandade👍 Om jag inser att Jysk säljer dåliga saker går jag inte dit och tänker inte mer på Jysk. Håller jag på ett fotbollslag hoppas jag på en jämn och spännande säsong först och främst. Inte roligt om ett lag vinner alla matcher och drar ifrån i tabellen.

Det finns fortfarande ingen som brädar Jackie Chan och "Police Story". Green Sceen / CGI? Vaddå?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker de båda 2 ser lite för unga ut i filmen för sina karaktärer

KoP
Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Skräp

Ska fz börja recensera sånt här?

Ja det vore väl en bra idé? Allt som är spelrelaterat har existensberättigande på FZ'a.

Personligen skulle jag gärna se recensioner utav filmer baserade på spel här på FZ'a.

Medlem

Tycker den ser underhållande ut. Älskar ju serien och tycker både tom och marky passar i sina roller. Aldrig fel att bryta av med lite action/äventyr. Blir nog kanske inte att se den på bio men hemma i soffan med några folköl o chips lätt.

NuZ
Testpilot

Tror den blir en härlig popcornsrulle! Ska def. Se


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker de båda 2 ser lite för unga ut i filmen för sina karaktärer

Det ska vara en ung Nathan Drake och en ung Sully

Medlem
Skrivet av NuZ:

Tror den blir en härlig popcornsrulle! Ska def. Se

Jag tror faktiskt de flesta kommer se filmen. Antingen för eller senare. Någon gång dyker den upp på Netflix eller liknande. Det enda undantaget är väl om den får makabra recensioner.

Jag kan ha fel dock. Jag har fortfarande inte sett WoW-filmen. Fast samtidigt är jag nog också ganska ensam om det?

Detektiv Pikachu är ju bra undantag på bra tv-spelsfilm.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Kanske kan bli underhållande. Inte spelat spelen så blir en clean-film upplevelse utan förutfattade meningar och förväntningar.. men får ju se vart man kan se den i framtiden, lägger inte bio-besök, i covid tider, på detta...

Medlem

Fruktansvärt låga förväntingar. Har de som gjort filmen verkligen fattat spelet? Bara att musiken i trailern är helt utan Uncharted-känsla skvallrar ju om att de är ute och cyklar.

Riktig Uncharted-musik:
https://www.youtube.com/watch?v=kgcq_ZtqbO0


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Ser nästan mer generiskt och trött ut än vad jag trodde.

Och trodde det skulle va rejält trött


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser helt värdelös ut tyvärr man undrar ju lite hur den kan vara svårt att göra en bra film av ett bra spel. Känns lite som de inte ens försöker göra det bra.

12
Skriv svar