Ubisoft lägger ner battle royale-spelet Hyper Scape efter bara 1,5 år

Medlem

En sak jag är förvånad över är hur lite marknadstester som sker med spel.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Jag gillar ubisoft men hyperscape var ingen höjdare.

Medlem
Skrivet av Du_d3:

Spelet tillförde inget nytt. Hoppas de släpper något roligare. Typ ett Division Battle Royale.

Ghost recon frontline kommer snart men det tillför inget det heller.

Medlem

Körde det rätt mycket första månaden och hade bitvis jäkligt roligt i det. Gillade ”krafterna” man använde och staden man krigade i där delar försvann istället för en ring som minskar.
Men sen dog intresset fort och har inte sett tillbaka sen dess.

Medlem

BR spel finns det väl massor av,jag själv gillar inte massa gapiga snorungar så de flesta multiplayerspel är borta i min värld.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Usla tjänster enligt dig kanske. Knappast så att företag medvetet skapar produkter de tror är dåliga.

Dummaste jag läst idag.

Sorry dude, men det är faktiskt du som är ute och cyklar här. Han skrev om att utvecklaren bara hoppar på trender istället för att försöka att göra något originellt varpå du svarar att de bara vill tjäna pengar, som om utvecklare som faktiskt gör originella och bra titlar inte kan göra det?

Håller med honom helt i att du totalt förminskade och dummade ner det han hade skrivit med ditt svar. Han sa inget om utvecklarens vilja att tjäna pengar.

Medlem
Skrivet av Du_d3:

Spelet tillförde inget nytt. Hoppas de släpper något roligare. Typ ett Division Battle Royale.

Finns redan i light variant. Kallas Dark Zone.


signatur

I drank what?

Medlem

Spelet var inte direkt dåligt men det hade dåligt flyt, kontrollerna var alldeles för klumpiga för att det skulle kännas bra att spela.

12
Skriv svar