Ny trailer för Halo-tv-serien visar Cortana, warthogs och mycket mer

Robot
Ny trailer för Halo-tv-serien visar Cortana, warthogs och mycket mer

I mars har Paramounts Halo-serie premiär.

#Halo, #Paramount, #Serier, #nyhetstips


Fragtjuv

Jag tycker verkligen att det ser intressant ut. Jag tror att det kommer att bli kul.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Känner mig skeptisk alltså...
Kommer ge det en chans.

Det som jag fick dåliga vibbar av var:
* Rösten....
* Kontrasten mellan det som var animerat och det som var verkligt (budget problem?)

Medlem

Ser bättre ut än jag trodde det skulle. Roligt att dem hållit sig till designen från spelen med vapen, fordon, rustningar och covenants.
Men jag förstår att många hardcore Halo fans kommer ogilla Chiefs röst och Cortanas design.

Medlem

Förstår att vi inte är huvudmarknaden, men har folk Paramount+ här i Sverige?

Edit: ser intressant ut ändå om man går in med låga förväntningar 😊

Fragtjuv
Skrivet av ChalleT:

Förstår att vi inte är huvudmarknaden, men har folk Paramount+ här i Sverige?

Edit: ser intressant ut ändå om man går in med låga förväntningar 😊

Nej. Det lär ju knappast vara den populäraste tjänsten någonstans. Jag känner ingen som använder det eller ens har testat det. 😀


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Såg bättre ut än förväntat, men fortfarande skeptisk.. men kommer att ge den en chans.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Nej. Det lär ju knappast vara den populäraste tjänsten någonstans. Jag känner ingen som använder det eller ens har testat det. 😀

Jag har det via Comhem. Jag får testa gratis under 12 mån. Skulle aldrig betala.
Serien ser riktigt b ut. Väldigt lågbudget.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Wtf, det där är ju inte ens det minst likt Cortana... Ser ju knappt ut som en Halo AI ens...

Medlem

Som nämndes tidigare var ju kontrasten mellan animerat och verkligt lite väl stor. Vissa delar såg väldigt väldigt B ut. Däremot tyckte jag att design på rustningar, skepp osv var riktigt bra.
Master Chiefs röst var helt OK. Visst är det lite tråkigt att den diffar mot spelet, men de vill väl visa hans ansikte någon gång i serien också och då måste man låta skådespelaren ha sin egna röst. Tyckte det lät helt OK.

Men kommer definitivt inte skaffa Paramount+ pga denna serien enbart. Annat intressant har de inte.

Medlem

Inte master chief rösten från spelen?!

Medlem

Ser nice ut, med det sagt har jag inte spelat något spel alls i serien så jag är förväntningslös

Medlem

såg mysigt ut, har tyvärr inte paramount men hoppas på en gratisvecka till hösten så man kan kika ikapp lite=)


signatur

Styret upp och däcken ner

eld
Medlem

Det är ju alltid lite svårt att förmedla att rustningen typ ska väga närmre ett halvt ton, fast det kämpar ju även spelen med.

Medlem

Har hört att många klagar på hur Cortana ser ut men själv ser jag inga problem.

Master Chiefs röst kändes lite off för mig men man kanske kan vänja sig efter några avsnitt.

Som ett Halo fan som varit med sedan första spelet ser jag fram imot att se hur den kommer att bli och jag hoppas den blir bra

Medlem

Det är roligt att det äntligen kommer något men jag är försiktigt skeptisk. Jag hade hoppats på en ordentlig filmserie med enorm budget. Vem vet, om serien slår genom kanske vi får se det i framtiden.

Lite besviken på att de ska jobba i en egen separat tidslinje men är väl det enklaste, så de kan introducera nya karaktärer och ändra som de behöver. Men jag vill fortfarande se filmatiseringar på berättelserna före Halo! Finns mycket potential.

Medlem

såg rätt epic ut!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Varför spelar Kurt Russel Cortana?

Medlem

Ser intressant ut. MC's röst känns mest fel för att man så van vid spelrösten.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Varför spelar Kurt Russel Cortana?

Wut?

Medlem

Tycker faktiskt om rösten på master chief ändå, mindre träig än den i spelet. Det är ju inte precis som Master Chief vinner pris i personlighet. Men å andra sidan så är väl det kanske lite av charmen med karaktären att han är robotaktig, programmerad, men ibland bryter sig loss och visar personlighet.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Inte master chief rösten från spelen?!

Lite så, ska de inte paja lore totalt och visa hans ansikte, så använd originalrösten.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar