Shadow Warrior 3 har fått ett spikat släppdatum

Robot
Shadow Warrior 3 har fått ett spikat släppdatum

Och givetvis utannonseras det med en hel del humor.

#Flying-wild-hogs, #Shadow-warrior-3


Medlem

Jovars! Det här ser lovande ut!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Kommer nog bara testa om det kommer till game pass, inget jag lägger 500-700spänn på iaf

Medlem

För jävla synd de slopade Co-op denna gången annars hade jag köpt den direkt,.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ska bli intressant att se hur denna blir. Alltid gillat humorn i Shadow Warrior spelen. Men jag är väldigt tveksam till nya Lo Wang VA.
Jag kollade på första gameplay trailern ifrån Shadow Warrior 3 spelet med vad jag tror måste vara original VA:n ifrån 1:an och 2:an och han var 100ggr roligare / bättre tyckte jag. Den nya trailern som kom ut igår med den nya VA var det inte alls samma känsla på. Han kändes inte alls lika överdriven och bombastisk, han kändes kort och gott som en "seriös" Lo Wang vilket för mig inte går ihop.

Så lite synd men kommer nog iaf kanske ge det en chans. Speciellt om man får se till det Game Pass, men jag kommer nog tveka om dom vill ta full pris för det. Speciellt med alla andra spel som finns runt den tiden.

ELF
Medlem

@Kyathab VA = Voice Actor?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tror aldrig jag har lirat Shadow warrior men ligger något i bakhuvudet att kanske någon gång på slutet av 90 talet så kom det första och polarna lirade det. Såg trailern igår och började skratta rätt gott så blir nog ett köp med utan alldeles för mycket förväntningar 😁

Medlem

Tvåan var inte så himla bra. Jag kommer spela detta, men har det inte blivit bättre så är det nog sista gången det blir ett Shadow Warrior för mig.

Medlem

Ettan hade mycket bra musik, men berättelsen och Wangs karaktärstyp gick inte riktigt ihop tycker jag samt att en del strider blev märkbart frustrerande. Tvåan har ett otroligt bra gameplay loop men en berättelse man knappt kommer ihåg och blev lite repetitiv efter ett tag.

Jag kommer nog inte köpa trean till fullpris, utan inväntar en rea/gamepass.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Uppskattar alltid Devolver Digitals försök till att driva med branschen i sina trailers. Har inte spelat de första två spelen, ska nog vänta på recensioner och se om alla tre landar i backloggen eller inte.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Skribent

Egentligen är Shadow Warrior lite vad Duke Nukem borde ha blivit i modern tid. Båda spelen var ju som syskon back in the days, men ena har lyckats bättre på äldre dagar än den andra.


signatur

"Writer and Fighter"

Gen
Medlem
Skrivet av Kyathab:

Ska bli intressant att se hur denna blir. Alltid gillat humorn i Shadow Warrior spelen. Men jag är väldigt tveksam till nya Lo Wang VA.

Håller med. Tycker tvåans voice actor var perfekt.

Cast i 3an:
https://twitter.com/ShadowWarrior/status/1488221477501558790?...

Medlem

Konstigt att byta cast sent omsider. Nog får den nya visa upp betydligt bättre takter än i trailern i så fall.

Minns när danskarna skulle in med en ny 47 istället för Bateson, men de fick ge sig den gången.
Var förövrigt nästan halva grejen med Splinter Cell. Att det var Ironside som gav liv till Sam Fisher, så jädra bra.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av ELF:

@Kyathab VA = Voice Actor?

Japp

1
Skriv svar