Shovel Knight-utvecklarna är tillbaka med Mina The Hollower

Robot
Shovel Knight-utvecklarna är tillbaka med Mina The Hollower
Medlem

Såg okej ut för 200kr typ

Medlem

Ser mysigt ut.

jag gillar stilen, färgerna och skuggorna.
Spelet avger också Zelda-vibbar utan att för den delen va alltför mycket av en Zelda-kopia.

Musiken var väl ok, men kändes kanske inte så 16-bitars? Skär sig lite?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Backade direkt.
Shovel knight var/är extremt bra.

Medlem

Spelet ser ruggigt bra ut men jag förstår inte varför dom kör en runda via Kickstarter? Tycker dom borde ha dragit in gott om cash tack vare Shovel Knight?

Medlem

Intressant koncept! MEN, kunde de inte ha använt sig av större sprites? Tanken är väl inte att man måste spela på en 2,6 tum skärm?


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Gen
Medlem

Lätt ett köp när det släpps på Steam.

Medlem

Skitfet musik!

Skribent
Skrivet av xorpen:

Skitfet musik!

Eller hur! Trailern har gått på repeat under dagen tack vare den

Medlem

Pixel art är herpes

Medlem
Skrivet av Demer8008:

Pixel art är herpes

*surar* BAH! Du är herpes


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ser coolt ut, kanske blir ett köp.

Medlem

Det här ser faktiskt rätt bra ut. Får mig direkt att tänka på just GBC-versionen av Link's Awakening. Detta kan nog bli ett köp.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Oof, 100 dollar för ett fysiskt exemplar.
Jag är ingen främling för begränsade utgåvor av spel men där känns det lite väl tilltaget.

Runt 600kr inklusive moms, tullavgifter och frakt är nog min maxgräns för den här typen av spel i fysiskt format. Även om det är för samlingen.

Medlem

Pixel art… meh. Har spelat sedan 80-talet och har aldrig kommit på mig själv med att tänka ”det här spelet hade varit mycket bättre om bara grafiken var sämre.”

1
Skriv svar