Ghostwire Tokyo har releasedatum - se 20 minuter nytt gameplay

Robot
Ghostwire Tokyo har releasedatum - se 20 minuter nytt gameplay

Premiär i mars för Resident Evil-skaparens nya - som INTE är skräck.

#ghostwire-tokyo


Medlem

Jag har inte vart jätteintresserad av detta tidigare, då jag alltid tyckt trailerna sett för snabba och plottriga ut. Dock visade denna videon ganska bra att det inte är ett superhögt tempo, miljöerna är riktigt häftiga, och krafterna och fiendetyperna bara skriker kreativitet.

Blir kanske ett köp av detta ändå


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Japanerna verkar vara enorm intresserade av denna titel. Skulle gärna vilja se lite mer polering av cutscenes. 'state of play' upplägget har gjort mig mer intresserad, också kul att se spelutvecklarna. Det ser ut som ett passande VR spel, blir det ett VR spel så köper jag det.

Medlem

Ser tufft ut!
Kul att det kommer till PC också.

Medlem

Det är något med själva combaten som känns väldigt off?
Typ, luftigt, ihåligt, stelt. Som att det saknas en viss tyngd i feedbacken när man träffar och träffas, samma med animationerna.
Konceptet är coolt!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Så anden i hand huvud heter "Knull kompis" xD

Medlem

Ett givet köp för mig

Medlem

Blev plötsligt mycket mer intresserad faktiskt


signatur

Ultrazine

Medlem

Det såg väldigt mycket mer intressant ut nu än det gjort när de visat upp något tidigare.

Medlem

Första videon som fått mig intresserad, var rädd att det skulle bli ett hetsigt spel av alla videor som man sett hittills.

Medlem

såg intressant och udda ut men jag tyckte det såg ut som monstren mer eller mindre bara står där och väntar på dig istället för att verkligen försöka döda dig ^^

1
Skriv svar