FZ Play - Vi spelar Dying Light 2!

Robot
FZ Play - Vi spelar Dying Light 2!

Start klockan 20 - som alltid.

#fz-play, #twitch


Skribent

Som recensenten på FZ av spelet kommer jag nog hänga och kolla lite på mobilen medan resten ser melodifestivalen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag och en kompis spelar DL2 för fulla muggar och har hur skoj som helst! Allt är inte perfekt med den här uppföljaren, efter så pass många år och flertalet förseningar hade vi båda förväntat oss en något mer finpolerad produkt, men DL-känslan är intakt, och det räcker väldigt långt.

Moderator

Jag körde ettan med en kompis och det gav oss massor av kul speltimmar. Ska bli kul att se vad tvåan har levererat!

Moderator
Skrivet av Johan Lorentzon:

Som recensenten på FZ av spelet kommer jag nog hänga och kolla lite på mobilen medan resten ser melodifestivalen.

Detta låter som ett mycket sunt val!

Moderator
Skrivet av BoyeNeE:

Jag och en kompis spelar DL2 för fulla muggar och har hur skoj som helst! Allt är inte perfekt med den här uppföljaren, efter så pass många år och flertalet förseningar hade vi båda förväntat oss en något mer finpolerad produkt, men DL-känslan är intakt, och det räcker väldigt långt.

Nice! Körde du ettan också?

Fragtjuv

Det var en riktigt trevlig stream! @Wakkaah


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Jag körde ettan med en kompis och det gav oss massor av kul speltimmar. Ska bli kul att se vad tvåan har levererat!

Såg en snabbis av streamen, läste att du var operasångare, trodde det var ett skämt. Gick in på din kanal och hörde dig vråla. FY FAN VAD KUNG! Respekt. Finns det några liveklipp från framträdanden att snegla på?


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Super trevlig stream!

Moderator
Skrivet av joelthor100:

Det var en riktigt trevlig stream! @Wakkaah

Skrivet av Aesoprock:

Såg en snabbis av streamen, läste att du var operasångare, trodde det var ett skämt. Gick in på din kanal och hörde dig vråla. FY FAN VAD KUNG! Respekt. Finns det några liveklipp från framträdanden att snegla på?

Skrivet av eCore:

Super trevlig stream!

Kul att ha er där! Jag hade det väldigt roligt!

@Aesoprock just nu är det lite tunt, finns någon gammal o helga natt osv på Youtube. Men lovar att hojta till när det kommer ut något nytt!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Som recensenten på FZ av spelet kommer jag nog hänga och kolla lite på mobilen medan resten ser melodifestivalen.

Det bästa med melodifestivalen är just att man får mer tid för gaming!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Nice! Körde du ettan också?

Hundratals timmar.

Medlem

Jag slog på streamen en stund och såg ett uppdrag där ni tvingades ut nattetid. Tror spelet går bort för mig, älskade ettan dagtid men avskydde nattsekvenserna. Så mycket att jag skippar hela spelet om man ska tvingas spela på nätterna. De borde ha nåt mes-läge där man kan stänga av nätter.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Jag slog på streamen en stund och såg ett uppdrag där ni tvingades ut nattetid. Tror spelet går bort för mig, älskade ettan dagtid men avskydde nattsekvenserna. Så mycket att jag skippar hela spelet om man ska tvingas spela på nätterna. De borde ha nåt mes-läge där man kan stänga av nätter.

Haha. Det där känner jag igen. Kunde INTE spela doom 3 själv. Tvingade över polaren =D

Medlem

Tycker DL2 är riktigt kul i coop.
Spelade igenom DL1 i coop är det släpptes


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar