Blizzard söker folk till nytt spel i befintlig serie

Robot
Blizzard söker folk till nytt spel i befintlig serie

Kan vara WoW-expansion - eller Warcraft eller Starcraft.

#blizzard, #diablo, #starcraft, #warcraft


Medlem

Star Craft Ghost?

Skribent

Var de inte sugna på att ta WoW till mobilerna? Tänker att det skulle kunna vara något sådant...


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk

SC3 hade ju varit fördjävla fint!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Chilli88:

Star Craft Ghost?

Det är dags nu.
Som jag sagt tidigare så skulle Gears gameplay i Starcraft lore också kunna bli riktigt nice.

Skrivet av trickeh2k:

SC3 hade ju varit fördjävla fint!

Hade väldigt svårt för världsbyggandet och handlingen i SC2, så jag ser hellre reboot till och med

Medlem

WarCraft 4, StarCraft 3 hade varit guld.

Men eftersom det är singelplayer så förs tankarna osökt mot något starcraft Ghost liknande. De hade gärna kunnat ta vid i story efter slutet på starcraft 2 sista dlc - nova covert ops.

Medlem

Ärligt talat hade jag varit sugen på ett nytt WC i sann RTS anda. Verkar som att Microsoft visade att det fortfarande finns en marknad med AoE 4. Hoppas på Warcraft men ser också hur Starcraft hade varit möjligt.

Medlem

Hoppas på något kring StarCraft.

Medlem

Wow 2 behövs!

Medlem

Blizzard's Rock 'n Roll Racing 3: Red RPG. Eller kort Brrrrr.
Uttalas som en bil som accelererar.

Medlem

Nytt Starcraft rts, eller mmo.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Ambassadör
Xbox

Gött med fler Xbox-spel!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Det är dags nu.
Som jag sagt tidigare så skulle Gears gameplay i Starcraft lore också kunna bli riktigt nice.

Hade väldigt svårt för världsbyggandet och handlingen i SC2, så jag ser hellre reboot till och med

Amen to that, story och världen i tvåan var katastrofal. Ett StarCraft 3 skulle kräva att allt som hände i 2an var en ond dröm xD

Men ser gärna ett SC3 för e-sport, iofs ...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Skribent
Skrivet av philgapin:

Ärligt talat hade jag varit sugen på ett nytt WC i sann RTS anda. Verkar som att Microsoft visade att det fortfarande finns en marknad med AoE 4. Hoppas på Warcraft men ser också hur Starcraft hade varit möjligt.

Alltså för för hvete! Kom ju på att Relic gjorde AoE4, så släng dem på Starcraft! De har ju redan gjort en del bra RTS på Warhammer!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av broomi:

Hoppas på något kring StarCraft.

Hade varit grymt kul och underbart! På tiden!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Var de inte sugna på att ta WoW till mobilerna? Tänker att det skulle kunna vara något sådant...

Något warcraft är planerat till luren iaf, kan vara något helt nytt

Edit: länk med "info"
https://www.wowhead.com/news/mobile-warcraft-game-planned-for...

Medlem

Tippar på nåt nytt warcraft med dag 1 på game pass.

Medlem

Blackthorne 3D helt bergsäkert.

Avstängd
Skrivet av Chilli88:

Star Craft Ghost?

Det eller SC3 hade suttit fint.

Men min cyniska spekulering är att det rör sig om NFTs och egenframtagen valuta av någon helt outgrundlig anledning!

Medlem
Skrivet av AplAy:

Det eller SC3 hade suttit fint.

Yes!!! ❤️


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar