Splinter och April blir spelbara i Turtles: Shredder's Revenge

Robot
Splinter och April blir spelbara i Turtles: Shredder's Revenge

Äntligen får den gamla råttan sträcka på benen.

#Tribute-games, #Turtles-shredders-revenge


Medlem

När jag först såg en trailer för det här spelet för ett tag sedan så tyckte jag att det såg ut att vara ganska bajs och blaha och inte alls lika kul som Turtles IV på SNES. Jag vet inte vad det är men när jag nu ser den här trailer så tycker jag plötsligt att spelet ser ut att kunna vara riktigt roligt! Nu ser jag helt plötsligt fram emot detta!


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Gen
Medlem

Blir ett grymt couch co-op spel!

Medlem

Föutom God Of War 5 är detta spel nog det jag längtar mest till av allt som är planerat just nu.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Hoppas innerligt att de får till det här bra!
Turtles in time är nog ett av mina favoritspel, så detta kan bli riktigt bra.

Men varningens finger finns alltid där då jag var exakt lika hype på liknande spelet "Power Rangers Mega Battle" som var katastrofalt dåligt.

Account Executive @ FZ

Kan vara ett av de spel jag ser mest fram emot under året! Känns som dom hittat en perfekt balans och lyckats modernisera Turtles in Time samtidigt som det är troget inspirationen. Älskar Aprils "mic drop" och musiken...! GOTY?


signatur

Practice makes purple.
Jesper Norrwie - Account Executive @ Geeks AB

Medlem

flashback och lite lätt dregglande, det här känns som en spel i min smak.

Kanske är jag gammal?


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Medlem

Såå hypad på detta! Och Pocky och Rocky Reshrined


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Hoppas det är lika bra gameplay som Street of Rage 4. Trodde verkligen inte att det spelet skulle bli kul men DotEmu fick verkligen till det.

1
Skriv svar