Gratisliret Disney Speedstorm försöker ge Mario Kart en match

Robot
Gratisliret Disney Speedstorm försöker ge Mario Kart en match
Medlem

De lär ju inte få någon konkurrens av Mario Kart på PS5 och XSX i alla fall.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

De lär ju inte få någon konkurrens av Mario Kart på PS5 och XSX i alla fall.

😄

Medlem

Kan vara intressant om man gillar Mario Kart men inte har ett Nintendo.
Svårt att se i trailern men hoppas det är mer än Mario Kart med Disney/pixar karaktärer

Medlem

Ja dom har ju varumärken/karakärer att jobba med så det räcker iaf..

Men folk har tänkt "vi gör Mario Kart fast mycket snyggare å mer effekter å så!" förut.. Och fallit platt..


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Detta rimmar dåligt för att innehålla Disneyfigurer, det borde vart mer färgglatt med mysigare utstrålning för att ens ha en chans mot Mario Kart.

Jag får vibbar från Blur som då jämförde sig som ett "grymmare" kartspel men som mest blev mediokert och var frustrerande svårt i mitt tycke. Trailern är däremot fortfarande riktigt lyckad:

Medlem

Hoppas det blir bra, har ju funnits en del kartspel tidigare som varit i klass med Mario kart, Sonic & Sega All-Stars Racing t ex.

Medlem

Känns inte jättelovande att det är free to play och dessutom utvecklas utav Gameloft. Men vi får väl se.

Medlem

Klart det är Tomas som lägger upp artikeln 13:37 hehe

Medlem

Enda jag kommer och tänka på är spelet Blur, synd att det inte blev någon succé.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Nåt jag verkligen gillar är att olika förare har unika specialare istället för att alla har samma, även om spelet kommer suga så är just det nåt andra spel kan lära sig utav.

Medlem

Tycker Hot Wheels är rätt schysst. Det har väl sålt riktigt bra med.

Gnällkuk

När ska Disney ge grönt ljus för en uppföljare till det superroliga split/second?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

När ska Disney ge grönt ljus för en uppföljare till det superroliga split/second?

Plus en på den. Betydligt bättre än Blur som släpptes samtidigt.

Medlem

Dom kan ju tagga ner på ljusexplosionerna en aning så man kanske ser nått..fick fan epilepsi av att se den där trailern.

...och annars finns ju redan CTR på alla plattformar vilket på alla sätt och vis är ett bättre spel än MK8.

1
Skriv svar