Nolan North gör rösten till Tom Hollands Nathan Drake

Robot
Nolan North gör rösten till Tom Hollands Nathan Drake

Nolan North är tillbaka som Nate Drake i novell-format.

#Nolan-North, #Tom-Holland, #Uncharted


Medlem

Vad har NN varit i för spel på sistone? Har inte märkt av honom så mycket sedan Uncharted 4.

Skribent
Skrivet av Jozo:

Vad har NN varit i för spel på sistone? Har inte märkt av honom så mycket sedan Uncharted 4.

Från 2019-2020 så har han varit med i:

Marvel Ulimate Allliance 3 - Deadpool och Rocket Raccoon
Avengers - Tony Stark/Iron Man
Dirt 5 - Bruno Durand
AC: Vahalla - Desmond Miles (The reader)
Fortnite - Tony Stark/Iron Man.

Förra året ar rätt lite från honom i både film och spelvärlden. Kan ju ha och göra med pandemin?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag önskar att Nolan kunde göra rösten åt mig också. Jag hatar min röst. Hade gärna bytt ut den mot hans eller Troy Bakers 😑

Skribent
Skrivet av androsynth:

Jag önskar att Nolan kunde göra rösten åt mig också. Jag hatar min röst. Hade gärna bytt ut den mot hans eller Troy Bakers 😑

Ge han inga dumma idéer nu som att göra en NFT på sin röst som han säljer på nätet XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nu börjar jag känna mig lite gamma här...snackar vi en ljudbok på filmen, dvs. med Tom Holland på "omslaget" fast med Nolans röst?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ge han inga dumma idéer nu som att göra en NFT på sin röst som han säljer på nätet XD

Jaa, jag skulle vilja äga hans röst...nästan lika mycket som jag skulle vilja betala en absurd mängd pengar för ett kvitto på en länk till hans röst. Då skulle hans röst (på kvitto) äntligen bli min!

PS. Säljes: Ett digitalt kvitto på att du äger Nolans röst i en blockkedja, först till kvarn! Kostnad: Mitt pris x5.

1
Skriv svar