Horizon Forbidden West är ett av årets mest hyllade spel

Robot
Horizon Forbidden West är ett av årets mest hyllade spel

Det första av två tunga Playstation-släpp på bara några veckor.

#horizon-forbidden-west


Medlem

"I morse recenserade vi Horizon Zero Dawn"

Jaså? Inte det nya då?

Medlem
Skrivet av Nioreh:

"I morse recenserade vi Horizon Zero Dawn"

Jaså? Inte det nya då?

FZ gillar att recensera 5 år gamla spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Sjukt bra spelmånad nu

Medlem

Strö salt i såren bara...

Medlem

Jag hade väldigt roligt med det första spelet så det ser bra ut att uppföljaren verkar ännu bättre.

Medlem

Blir å leka lite på "sportlovet"

Redaktör
Skrivet av Nioreh:

"I morse recenserade vi Horizon Zero Dawn"

Jaså? Inte det nya då?

Ähum. En så kallad "Bråttom till tåget"-formulering.


signatur
Medlem

Ska bli sjukt trevligt att sätta tänderna i detta. Lite märkligt att det verkar finnas en del pop-in problem med tanke på PS5:ans svinsnabba SSD dock, men men.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Ska bli sjukt trevligt att sätta tänderna i detta. Lite märkligt att det verkar finnas en del pop-in problem med tanke på PS5:ans svinsnabba SSD dock, men men.

Är väl pga cross-gen. Samma motor rullar ju på gamla PS4an, så de kan ju inte optimera 100-procentigt till PS5

FM-guru
F.d. Sisyr

"vårt första toppbetyg på över ett år" - vilket var det senaste? Cyberpunk? 🤔

Redaktör
Skrivet av Sisyr:

"vårt första toppbetyg på över ett år" - vilket var det senaste? Cyberpunk? 🤔

Japp. Inte en enda femma under 2021.


signatur
Medlem

Spelade Horizon för ca 1 år sedan, blev riktigt glatt överraskad, var ett top 5 spel senaste 10 åren för mig, riktigt bra. Ska bli kul att spela detta så småningom. Tar det när jag har tröttnat på eldenring om något år eller så. Men till alla som inte spelat första horizon, spela det först. Det är ett riktigt mästerverk i min mening.

Medlem

När släpps det till PC? Har det sagts nåt om det? Hoppas det inte är flera år bort.
Jag är sjukt taggad. Ettan var otroligt bra.

1
Skriv svar