Cyberpunk-stream idag klockan 16 kanske avslöjar "ett datum"

Medlem

PauseChamp


signatur

Meep!

Medlem

Än tycker jag inte att det är något som gör mig jätte hypad

Medlem

Xboxanvändare har tillgång till 5h trial. Kan vara värt att testa innan man köper, de har ju svikit en förut.

Medlem

Väldigt mycket snack om nya "DLC", men det känns mest som funktioner spelet skulle haft från början.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Har precis börjat kolla, har de sagt något om när de släpper de nya versionerna till Series X/PS5?

Frilansare

Mycket snack, lite datum? Gillar dock lägenhetsgrejen! Och möjligheten att byta utseende, kläder.

Medlem
Skrivet av oldfatbaldguy:

Har precis börjat kolla, har de sagt något om när de släpper de nya versionerna till Series X/PS5?

Nej inga datum än.

Testpilot

Alla förändringar känns jobbiga när man redan har klarat av spelet, men det kanske kommer NG+ eller liknande...

Medlem
Skrivet av BrokenCow:

Nej inga datum än.

Ok, tack för svar

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Dreijer:

Jag fick äntligen tag på ett XSX idag och beställde Cyberpunk 2077 (199kr!!!) idag.
Jag har inte kollat någonting på gameplay tidigare, är helt blind inför spelandet. Verkar som att jag time:ade in det perfekt!

@GustavHöglund - Är du avundsjuk på att jag får uppleva allt detta från början? (Hur tusan pingar jag dig? Super user)

Väldigt avis! Ta det i Jocke Bennet-tempo och njut av alla karaktärer till fullo. Drink it in.

Och för framtiden: @"Gustav Höglund"


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

På twitter cirkulerar det info om att vissa kan ladda ned en stor patch nu. Jag har ju väntat på det, knappt kollat om spelet alls för jag vill uppleva det i next gen till xsx. Men nu kör jag dying light 2 och har asroligt, får sätta cyberpunk i backloggen lite till

Medlem

Tillgängligt idag alltså? Coolt

Medlem

Ändå kul och trevligt att när jag tryckte "Check for update" exakt när de bad oss göra det, och den började tanka patchen på GOG (47 GB)!

Medlem

Vilket jäkla platt fall...

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Myspys! Jag och Silverhand har dejt ikväll tror jag minsann.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Lät riktigt bra, snart dags då att packa upp PC-utgåvan och låta hårdvaran jobba lite. Lär troligen även testa Next-Gen utgåvan efter att ha köpt deras billiga Collectors Edition under BF.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Lista över patchen:
https://www.cyberpunk.net/en/news/41435/patch-1-5-next-genera...

Även halva priset på PS5 för den som är sugen, verkar dock gälla fram till 3:e Mars, så ingen stress direkt. Själv väntar jag nog på bättre polis-AI och lite annat innan jag ger det en till genomspelning.
Finns ju även ett 5 timmar långt demo till bägge konsolerna.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Härligt! Dags för en ny runda i Night City på XSX

Medlem

Ett par nya vapen, man kan nu ändra sin frisyr, och ändra färg på lägenheten och köpa nya lyor, och lite bugfixar. 50gb.
Wtf.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Ett par nya vapen, man kan nu ändra sin frisyr, och ändra färg på lägenheten och köpa nya lyor, och lite bugfixar. 50gb.
Wtf.

Har du ens läst patch notes?

12
Skriv svar