Resonance of Fate

Robot
Resonance of Fate

Sugen på en vansinnig nytolkning av begreppet old school? Då är det läge att nörda ner sig i Resonance of Fate.

#sega, #final-fantasy-xiii, #square-enix, #tri-ace


Medlem
Resonance of Fate

Det verkar inte vara min typ av spel men jag uppskattar en bra skriven recension. Bra jobbat herr Högberg!


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

Dansande bröst? Wtf XD? Det låter förövrigt riktigt kul. Jag önskar jag var rik och hade oändligt med tid, då hade jag kanske köpt det här utan att tveka

Medlem

...alltså att spelet, inte brösten XD

Medlem

Ser trevligt ut, jävligt synd att man inte har en hd tv och ett ps3 dock


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=tVibNKrp8sQ
Jag antar att detta är dom dansande brösten.

Att kritisera ett japanskt spel för "gubbsjuka" är ju seriöst som att kritisera bilar för deras runda hjul.

Medlem

Haha, det där youtube-klippet var både sjukt och roligt! Det avskräckte mig helt från spelet dock

/ LordDaimos

Medlem

Detta ska spelas sönder och samman så fort jag är klar med Dragon Age Awakenings och Final Fantasy 13.


signatur
Medlem

Kan man välja japanska röster i spelet?

Medlem

Blir nog köp på release Hoppas bara man inte hittar nån vettig butik att köpa det då spel som kommer i slutet av veckor alltid har en tendens att ta en dag längre med posten just så att man inte ska kunna få det i tid till helgen...

Ingen som jobbar på siba, elgiganten, onoff eller liknande och vet om spelet kommer säljas där? Annars tar jag hellre mina chanser med posten än betalar de 700kr de vill ha på game

Medlem
Skrivet av Divion:

http://www.youtube.com/watch?v=tVibNKrp8sQ
Jag antar att detta är dom dansande brösten.

Att kritisera ett japanskt spel för "gubbsjuka" är ju seriöst som att kritisera bilar för deras runda hjul.

Väldigt sant, klippet var riktigt kul och jag funderar faktiskt på att skaffa spelet om det erbjuder mer humor

Det här lilla spelet vill min Xbox ha...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

gubbsjuka utvecklare?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Spelet verkar riktigt bra. Var osäker på om jag skulle köpa det innan, men storyn är lite lagom och rolig så den passar mig utmärkt och stridssystemet verkar underbart. Kul med en utstickare.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ja, "gubbsjuka utvecklare" stod det. Trodde FZ lagt ned feminist-tramset?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

1
Skriv svar