Det mysiga MMO-spelet Palia kommer att bli free-to-play

Robot
Det mysiga MMO-spelet Palia kommer att bli free-to-play

Med kosmetiska föremål till salu och ingen "FOMO".

#Palia, #Singularity-6


Medlem

Jag är försiktigt optimistisk till detta spelet. Man blir ju alltid lite orolig när en ny studio ger sig in på något så stort och ambitiöst som ett MMO. Jag kommer att hålla ett extra öga på det i alla fall.

Medlem

Skickas ut inbjudningar till alphatest tydligen.


signatur

Niet.

Medlem

Shit vad mysigt det ser ut. Ska bli kul att testa!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Det är ju det bästa med mysiga spel. Enkelt att rikta specifikt mot barn, så att föräldrarna måste köpa kosmetiska prylar för att inte ungarna ska bli mobbade när alla andra kompisar får kosmetiska prylar. ¯\_(ツ)_/¯


signatur

Viam inveniam aut faciam

KoP
Medlem

Ser ut som något som jag skulle gilla. Brukar slappna av med dylika spel såsom My time at Portia, Summer in Mara och Stardew Valley.

Hoppas på ett släpp till konsol inom en snar framtid.

Medlem

Kommer absolut testa, vart sugen sedan det annonserades. Älskar Animal Crossing och Stardew Valley, så kanske Palia går hem med


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

FOMO och allt vad det innebär är det värsta som har hänt hela spelindustrin vare sig det är dailys eller tidsbegränsade skins etc. Ett spel som ser ut att rikta sig till folk som bara vill koppla av, behöver verkligen inte den typen av onödig stress.

Men "talk is cheap" som det säger.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Det är ju det bästa med mysiga spel. Enkelt att rikta specifikt mot barn, så att föräldrarna måste köpa kosmetiska prylar för att inte ungarna ska bli mobbade när alla andra kompisar får kosmetiska prylar. ¯\_(ツ)_/¯

Fast nu beskrev du ju mest omysiga spel som Fortnite och Warzone


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Managor:

Kommer absolut testa, vart sugen sedan det annonserades. Älskar Animal Crossing och Stardew Valley, så kanske Palia går hem med

Spela lite my life at portia också

Medlem
Skrivet av Rejzer:

Spela lite my life at portia också

Testade några timmar, men det var inte riktigt i min smak tyvärr. Minns inte riktigt varför dock 😅


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

1
Skriv svar