Gratislira Champions Online

Robot
Medlem
Gratislira Champions Online

nu ska jag tvinga min polare att testa det =D

Medlem

lätt värt o testa!

Medlem
Skrivet av lapa:

lätt värt o testa!

Nej, det är det verkligen inte då Cryptic gör skitspel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spelade betan. Var skittråkigt.
Dom lär väl ha ändrat en del nu, men ärligt talat har jag inga större förhoppningar.

Medlem

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.

Att skapa karaktären är roligare än att spela spelet, man kan lätt spendera timmar på att tweaka och pilla med sin gubbe, sen då man börjar spela med den känner man att spelet bara är "Meh"

Detta gäller för alla deras spel (City of heroes/villains och till viss del även Star Trek online, även om gubbarna inte alls var så roliga att skapa där)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Redan testat för ett halvår sen... Var ganska bra, lite linjärt faktist


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Jag och polaren köpte det ihop och vi spelade i ungefär en månad, sen gav vi upp och konstaterade att detta var det sämsta köpet vi gjort, någonsin.

Det finns inget som håller en kvar, finns inget djup, ingen känsla. Det är bara så jävla B alltså.

Dock är karaktärsskapandet väldigt skoj, men det räcker såklart inte.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Dock bara ett i mängden av alla MMORPGs...

Inaktiv

blir tråkigt ganska snabbt, sen tog dom bort en bug som gjorde spelet ganska roligt (stor som ett höghus bug) finns ingen endgame att prata om och pvp är bara i små instanser

Medlem

Det finns en trial-version om folket inte vill vänta tills på fredag.
http://www.champions-online.com/demo

Medlem
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av lapa:

lätt värt o testa!

Nej, det är det verkligen inte då Cryptic gör skitspel.

Menar på att jag inte har testat det, då är det lätt värt o testa. Eller, lätt o testa är det, men värt återstår att se

1
Skriv svar