Assassin's Creed Valhalla har nu dragit in över en miljard dollar

Robot
Assassin's Creed Valhalla har nu dragit in över en miljard dollar
Medlem

Har de dragit in så mycket kosing kan vi väll få Dawn of Ragnarök gratis det har dom råd med 😁

Medlem

Fy bubblan vad pengar! Är Valhalla bra eller är det likt Odyssey? Jag testade Odyssey under gratisperioden men tyckte känslan inte alls fanns där. Senaste vettiga AC jag spelade var Unity. De nya spelen ser ju fantastiska ut dock, speciellt Valhalla.

Jag bryr mig inte om hur mycket de har tjänat, det vittnar bara om att man har urholkat AssCreeds grund och enbart syftar på förlänga UbiSoft-konceptet som alla är trötta på. Som någon sa på YouTube, jag har spelat Far Cry 3 sjunger nu. Trots att det står en annan siffra på "kartongen" är det samma spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag bryr mig inte om hur mycket de har tjänat, det vittnar bara om att man har urholkat AssCreeds grund och enbart syftar på förlänga UbiSoft-konceptet som alla är trötta på. Som någon sa på YouTube, jag har spelat Far Cry 3 sjunger nu. Trots att det står en annan siffra på "kartongen" är det samma spel.

Uppenbarligen är inta alla trötta på Ubisoft-formulan eftersom väldigt många verkar fortfarande villiga att betala för spelen de släpper.

Medlem

Valhalla är ok (om än tråkiga karaktärer med undantag) gillar man att utforska så det är riktigt najs. Gillade också dlc (erna?) speciellt Irland var najs att utforska. Paris inte lika kul. Alldeles för över power så finns väldigt få utmaningar.

Tycker väl det är ok att Ubisoft tjänar pengar på när de släpper spel. Det är allt krimskrams i spelet med alla dessa ingame köp som förstör mest och som gör att de verkligen försöker mjölka så mycket som möjligt. Spel+story dlc med nya kartor är ändå bättre än tidigare


signatur

Ultrazine

Medlem
Skrivet av Leinad:

Uppenbarligen är inta alla trötta på Ubisoft-formulan eftersom väldigt många verkar fortfarande villiga att betala för spelen de släpper.

Exakt. Man hör ibland att Ubisoft är trötta och slut och ingen bryr väl sig om dem längre med mer. Sen kommer de och säljer bättre än någonsin av sin senaste speltitel. Huruvida spelet är bra? Jag föredrar AC Odyssey hittills av några anledningar men helt okej.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag bryr mig inte om hur mycket de har tjänat, det vittnar bara om att man har urholkat AssCreeds grund och enbart syftar på förlänga UbiSoft-konceptet som alla är trötta på. Som någon sa på YouTube, jag har spelat Far Cry 3 sjunger nu. Trots att det står en annan siffra på "kartongen" är det samma spel.

Jag håller med om att formulan är bra urholkad nu men om ”alla” redan var trötta på den hade väl UbiSofts spel inte sålt överhuvudtaget? Ovan rapport vittnar snarare om motsatsen.

Inaktiv
Skrivet av gorbatjov:

Fy bubblan vad pengar! Är Valhalla bra eller är det likt Odyssey? Jag testade Odyssey under gratisperioden men tyckte känslan inte alls fanns där. Senaste vettiga AC jag spelade var Unity. De nya spelen ser ju fantastiska ut dock, speciellt Valhalla.

Bättre än Odyssey, klart sämre än Unity enligt mig. Assassins Creed känslan har de tappat de senaste spelen. Men det var värt att spela genom.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Fy bubblan vad pengar! Är Valhalla bra eller är det likt Odyssey? Jag testade Odyssey under gratisperioden men tyckte känslan inte alls fanns där. Senaste vettiga AC jag spelade var Unity. De nya spelen ser ju fantastiska ut dock, speciellt Valhalla.

Ny gratisperiod fast av Valhalla den 24:e februari, passa på att testa då vetja.

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Bättre än Odyssey, klart sämre än Unity enligt mig. Assassins Creed känslan har de tappat de senaste spelen. Men det var värt att spela genom.

Ok. Ungefär vad jag trodde då.

Skrivet av Roqka:

Ny gratisperiod fast av Valhalla den 24:e februari, passa på att testa då vetja.

Ahaa sjysst! Det ska jag definitivt testa! Tackar!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Fy bubblan vad pengar! Är Valhalla bra eller är det likt Odyssey? Jag testade Odyssey under gratisperioden men tyckte känslan inte alls fanns där. Senaste vettiga AC jag spelade var Unity. De nya spelen ser ju fantastiska ut dock, speciellt Valhalla.

Valhalla var det spel som fick mig att tröttna på AssCreed. Det började smått i Odyssey redan, men där höll jag mig kvar till slutet.
Tycker tyvärr allt som gjorde serien är borta nu. Bara en megastor värld som man springer runt i och gör diverse tråkiga missions i.
Saknar verkligen de gamla spelens stil och känsla, speciellt Unity, där hade dom verkligen prickat mitt i prick med det mesta.

Medlem
Skrivet av Therant:

Valhalla var det spel som fick mig att tröttna på AssCreed. Det började smått i Odyssey redan, men där höll jag mig kvar till slutet.
Tycker tyvärr allt som gjorde serien är borta nu. Bara en megastor värld som man springer runt i och gör diverse tråkiga missions i.
Saknar verkligen de gamla spelens stil och känsla, speciellt Unity, där hade dom verkligen prickat mitt i prick med det mesta.

Ok. Tråkigt:(. Lite den känslan jag fått med. Egentligen bara Valhalla jag känt lite sug för på senare tid men då mest för settingen.

Medlem

Jag håller på att spela igenom alla AC spel (dock inte helt i ordning). Får se om jag orkar med alla. Mina favoriter än så länge är Black flag och Origins. Storyn i Syndicate var inte lika bra men jag gillade att hoppa omkring i London. Odyssey och Valhalla har jag testat bara någon timme och känslan föll inte helt ut men jag kommer ge de en chans till efter att jag spelat igenom några av de äldre spelen i serien. Just nu spelar jag Ezio-trilogin och trots att AC2 är gammalt så är det helt klart spelbart. AC1 gav jag däremot upp halvvägs in, uppdragen var alldeles för repetitiva och det blev snabbt väldigt enformigt.

Medlem

Från en som religiöst spelat varenda AC sen det första håller jag nog Odyssey och Unity högst. AC2 var ju naturligtvis det coolast "då" men har inte åldrats med värdighet. Valhalla var helt enkelt för långtråkigt och monotont. Jag hoppas på Rom under dess glansdagar men känns som att man går bet där.

Medlem

mkt mer än det var värt tycker jag. dom målade upp det som något helt annat än det var


signatur

//monster

Medlem

Valhalla är ett väldigt bra Vikinga-tema spel men ganska fattigt Assassin Creed spel.
(Bara min åsikt)

Medlem

Allt Ubisoft släpper nu för tiden är tyvärr skräp och imiterande, släpper precis samma spel varje år, att folk köper skiten är ofattbart. Man är numera en superhjälte i AC och dödar mytologiska monster. Tänk att dom gåttt från AC 2 till detta.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ok. Ungefär vad jag trodde då.

Å andra sidan är vi många som tycker Odyssey är det bästa av alla spelen, så du kommer tyvärr inte få något definitivt svar genom att fråga här, så bäst att använda den där gratisperioden och avgör själv

1
Skriv svar